AMBIENTS P3-P4-P5

Avui ha estat el primer dia que tots els alumnes d’educació infantil han jugat a la mateixa sessió als sis ambients d’aprenentatge: el de llengua i motricitat fina, jocs matemàtics, construccions, teatre, psicomotricitat i jocs al pati.

Han pogut aprendre autònomament a l’espai que els hi venia de gust i jugar l’estona que volien. Aquestes sessions les farem tots els dimarts i dijous al matí.

Al final, cada grup a la seva aula, ha fet una assamblea i han pogut explicar als seus companys a què ha jugat, què ha aprés, etc…La conclusió ha estat que han gaudit moltíssim i volen que arribi aviat el dimarts…

Les acompanyants hem fet una valoració molt positiva d’aquesta primera sessió i per tant donem la benvinguda a aquesta nova metodologia que fa que els nostres alumnes aprenguin jugant i gaudint.

Voleu veure alguns moments:

ambients

Aquest article ha estat publicat en AMBIENTS, descoberta d'un mateix, Educació infantil, EMOCIONS I SENTIMENTS, EXPERIMENTACIÓ, General, motricitat fina, P3, P4, P5, TEATRE. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.