FESTA DELS AVIS

Ahir vam fer la tradicional festa dels avis. Com sempre tendre i entranyable. Gràcies per la vostra col·laboració. Ens ho vam passar molt bé.

CONEIXEM 2 OFICIS

El passat dimecres 23 ens va venir a veure el pare d’en Joel (classe dels gossos) i la mare d’en Xavi (classe gossos) que són fotògraf i mossa d’esquadra respectivament. Ens va agradar que ens expliquessin el seu ofici i ens ensenyessin com treballen. Moltes gràcies.

TEATRE A L’ESCOLA

La companyia de teatre “Alquímia musical” ens van venir a representar una obra a l’escola com cada any. Aquesta vegada ens van representar “La lluna, la terra i el sol”. Vam gaudir de les seves cançons i d’unes titelles magnífiques.

HAN VINGUT ELS CASTELLERS

Dimecres passat al matí van venir un parell de castellers de la colla dels capgrossos de Mataró. L’activitat la va organitzar l’Eva Ordóñez, mestra d’educació física de l’escola. Ens van ensenyar a pujar però alguns ens feia por. També van venir alumnes de 6è a fer-nos de base. La colla anima a tothom qui vulgui fer castells als assajos de capgrossos divendres al vespre.

Tallers de la setmana amb participació dels pares

SETMANA CULTURAL

Hem començat la setmana el dia de st Jordi i l’hem començat amb els contes que ens han vingut a explicar els nens i nenes de 5è, el que nosaltres anomenem PARELLES LINGÜÍSTIQUES.

DOS DIES A CASTELL VELL

Sense paraules…
Ha estat un plaer compartir amb els vostres fills i filles aquesta aventura tan especial per a ells/es.
Només amb les fotografies ja viureu una part del que vam viure allà!