SETMANA DE GRESCA!!

Amb l’arribada del rei Carnestoltes, arriba la disbauxa i la gresca. A l’escola ens hem pres molt seriosament, seguir totes les consignes que en carnestoltes ens va proposar. Hem gaudit molt fent la disfressa, seguint les consignes, gaudint de la Rua amb la companyia de la família. Mireu, mireu, que les fotos ens delaten.

Racons d’hivern i carnaval!

Aquí un deixem un petit recull d’activitats dels racons d’hivern i carnaval d’aquest trimestre. Espero que us agradi.

Dia de la Pau

El passat dia 30 de gener vàrem celebrar el dia de la Pau (DENIP). Els nens més grans de l’escola van preparar un munt de jocs per equips que no eren competitius. Després es va llegir un manifest a favor de la Pau al món i vàrem cantar la cançó de la Pau (https://www.youtube.com/watch?v=BcxhZR31lk0). Per acabar la festa vàrem fer un esmorzar conjunt de pa amb xocolata boníssim!!

Concert a l’escola

Avui ha sigut un dia molt especial. Els nens i nenes de tercer i quart de l’escola han fet per primera vegada un concert i hem tingut la sort de ser el seu primer públic! L’escola Marta Mata participa en el programa d’Escoles Orquestrals a on els alumnes de cicle mitjà ajudats pel mestre de música i l’Escola de Música de Mataró aprenen a tocar instruments. La nostra escola està treballant amb instruments de vent (trompeta i bombardí).
Ha sigut molt emocionant

Els regals de Reis”!”

Hem arribat de les vacances de Nadal i ens hem trobat a la classe una nota dels nostres estimats Reis Mags, on ens deien que a la sala de psico ens havien deixat uns regals. També ens deien que ja ens hem fet més grans i que teniem que tenir paciència i saber compartir amb els altres.
Mireu quina il·lusió ens va fer obrir els regals,

Aniversaris del primer trimestre

Us deixem el recull de fotos dels aniversaris d’aquest primer trimestre d’escola. Ara, tots tenim 4 anys!!! Fins i tot les mestres, yujuu!!

Setmana de Nadal!!

Quan arriba la última setmana abans de les vacances de nadal, tot són emocions i vivències especials!!
Aquí us deixem un recull del dia de nadales i del dia en que el nostre Tió estava preparat per cagar. Amb tanta pela es va avançar uns dies…

LA TARDOR A LA SALA DE PSICOMOTRICITAT

Fa unes setmanes, la sala de psicomotricitat es va convertir en un bosc de tardor. Varem experimentar, olorar, esmicolar i jugar amb les fulles com si estiguéssim en plena natura.
Va ser una sessió molt especial!!

L’ARRIBADA DEL TIÓ A L’ESCOLA

Bones Famílies,
Aquest matí, el tió ens ha deixat una carta a la classe per avisar-nos que havia arribat al pati de l’escola, que tenia molt gana i una mica de fred.
L’hem anat a buscar i els nens i nenes de P-3 l’han trobat ben amagadet.
A la classe, ens hem volgut fer una foto amb ell per donar-li la benvinguda!!!!

ESMORZAR DE TARDOR

Divendres passat, entre tots i totes vam organitzar un esmorzar compartit de la tardor. Cadascú es va encarregar de portar una fruita de temporada i les vam observar, manipular, fer hipòtesis de com ens pensàvem que oloraven, com eren per dins… Per acabar, les vam tastar!!! Moltes gràcies per la vostra col·laboració família!!