IES Les Termes 2008-2009

Primer de tot, ens presentarem amb unes fotos. No a totes les fotos hi sortim tots i totes. Tingueu paciència, que n’anirem posant més.

aula-oberta.JPG

dsc00054.JPG

La primera activitat que hem fet a l’Aula oberta aquest primer trimestre, ha estat participar en el Projecte YoungCast. Que no sabeu què és el Projecte YoungCast? Ho podreu saber si cliqueu la foto següent:

banner3.jpg

Després, un cop a la pàgina del YoungCast, cliqueu YoungCast Group_2. És el nostre grup i ens podreu veure i escoltar com parlem en català, castellà i anglès.

“No ens ho havíem passat tan bé fent una gravació tots junts amb les nostres veus. Però quan ens vam escoltar, ens pensàvem que no érem nosaltres.” Bianca

multibal.gif

“El dia que els meus companys i companyes van anar a l’IES un dijous a la tarda a fer una truita de patates, jo vaig anar a Barcelona. Vaig estar fent unes coses i em vaig perdre fer la truita de patates. Jo també hi hauria volgut participar, però, bé, ja hi haurà una altra oportunitat.” Samuel

Per veure el vídeo de la truita de patates, cliqueu el següent dibuix. Vigileu de no tallar-vos amb el ganivet!

chef_knife_chopping_board_onions_md_wht.gif

multibal.gif

“A mi m’agrada ballar bachata i reggaetón. Però aquest any a l’Aula oberta he pogut comprovar que hi ha un altre ball que també m’agrada molt i m’ho he passat molt bé ballant-lo. És el ball del Txiqui-txiqui!” Irving

Clica la foto i podràs veure el vídeo del Txiqui-txiqui

aulaoberta.jpg

multibal.gif

“A l’Aula oberta també hem fet 3 vídeos amb diferents cançons. Ens hem dividit en tres grups i cada grup n’ha fet un. Hem agafat fotos d’internet i amb un programa vam fer el vídeo, combinant les fotos amb les cançons. Són aquests:
  1. Boig per tu, de Sau
  2. Rumba de Barcelona, del Peret
  3. Pau, d’Els Pets
Esperem que us agradin.” Raquel

Daniel, David i Jaouad. Boig per tu, de Sau

boig-per-tu-sau.jpg

Bianca, Raquel i Marina. Rumba de Barcelona, del Peret

rumba-de-barcelona-peret.jpg

Samuel, Irving i Oussama. Pau, d’Els Pets

en-construccio.gif

En construcció. Tingueu paciència!

multibal.gif

Sabeu que els nois i les noies de l’Aula oberta vam fer una visita a Ràdio Sabadell? Però no hi vam anar sols. També van venir els nois i les noies del Crèdit de revista de 4t. Ens ho vam passar molt bé. No només ens van ensenyar la ràdio, sinó que també vam poder parlar per antena. Va ser molt emocionant!

Podreu veure el que hi vam fer si mireu els dos vídeos següents:

Aula oberta i Crèdit de revista a Ràdio Sabadell 1a part

radio-sabadell.jpg

Aula oberta i Crèdit de revista a Ràdio Sabadell 2a part

radio-sabadell.jpg

multibal.gif

Quantes activitats fem a l’Aula oberta, oi! Doncs encara no s’acaben, perquè un dia vam fer una visita als Establiments Viena. Vam veure com feien els frankfurts! Cliqueu la foto següent per veure’n el vídeo.

viena.jpg