ANEM AL ZOO DE BARCELONA

20150323_123410 (640x360)

20150323_145839 (640x360)

Els alumnes de cinquè vam anar ahir al zoo a visitar els animals que allí viuen. Va ser una sortida intensa i que els mestres no oblidarem!!!
També vam aprofitar per veure l’espectacle dels lleons marins i vam aprendre els trets que els diferenciaven de les foques. Ens van explicar les seves característiques físiques, hàbitat, comportament … i algunes dades molt curioses!!!!
Tanmateix vam observar com un paó reial extenia i feia vibrar les seves plomes per tal d’atreure una femella de la seva espècie. Intentarem investigar més sobre aquests animals a les classes de medi i a l’aula ciències de l’escola.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.