A QUÈ FA OLOR?

petitimg_09463

Els alumnes de P-4 hem experimentarem  amb les olors. Ens asseurem en rotllana, i els presentarem els vuit potets de color negre, ennumerats de l’1 al 8.
Després els direm que tanquin els ulls mentres els vaig passant el primer potet, no podran dir res fins que tots els nens/es l’hagin olorat.
Un cop han acabat tots d’olorar-ho, aixecaran el braç i aniran dient que els hi sembla que és, el que hi ha a dins del potet.
A continuació, recordaran si han tastat algun cop, l’ingredient que hi ha dins del potet.
Finalment, posarem en el tap del potet, l’ingredient que han olorat, per tal que puguin comprovar de quin ingredient es tracta.
Cada cop que finalitzem la comprovació de cada potet, llegirem el que hi ha en cada cartronet amb el número i nom del que hi havia en cada pot.

Aquest article ha estat publicat en Bloc de l'escola, Educació Infantil, General, home. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.