BENVINGUTS ALS MENJARS DEL MÓN

Hola a tothom!  El dia 18 de desembre, els alumnes de l’aula d’acollida vam invitar a la resta de l’escola a celebrar els menjars del món.

Va ser un dia de festa, on els nens vam portar menjars típics de:Romania, Marroc, Gàmbia, República Dominicana i Brasil. A més a més els brasilenys ens van fer una demostració de la samba.

Continue reading

OBSERVATORI LECTOR

En l’activitat setmanal de l’observatori lector, estem treballant els llibres de l‘editorial Eumo: el Sherlock Holmes i Robinson Crusoe.

Us pengem la web perquè pugueu consultar el seu catàleg, van acompanyats d’un CD. Moltes vegades els escoltem, és una manera divertida d’aprendre català.

A més a més també llegim llibres adaptats per l’editorial Castellnou: Mary Poppins, l’home invisible…

Us animen a que llegiu!La lectura potser molt divertida!!!