Cloenda de Voltem Pel Món
Avui dia 13 de maig del 2010 hem anat a les Cotxeres de Sants. Quan hem arribat a les Cotxeres hi havia la festa de Voltem pel món, hem entrat, ens hem assegut i ha aparegut un mag, i va fer uns trucs de màgia i ens va sorprendre .
Després van sortir totes les escoles a l’escenari perquè el mag ens cridava per donar-nos el diploma , unes samarretes i uns llibres. Després havíem d’anar a un mapa per posar gomets als nostres païssos de procedència .
El mag mentres feia trucs va preguntar si hi havia una nena de l’ India. Quan va sortir la nena el mag li va dir que agafés l’ espelma i que la posés a la taula, quan la nena va posar l’espelma a la taula el mag va agafar el mantell de la taula . La taula va començar a volar, i el mag amb la taula va començar a ballar , després va fer altres coses.
Finalment la festa de Voltem pel món va acabar molt bé.
Ens ho vam passar molt bé.












Mar Va dir,
18 maig, 2010 @ 09:55
Esteu súper guap@s!!!! Us ho vau passar bé?
Min jae Va dir,
25 agost, 2010 @ 18:57
Ai… quins records….
Mar Va dir,
9 setembre, 2010 @ 15:44
I tant… quins records….Petonets….
Booker35Queen Va dir,
31 octubre, 2010 @ 15:59
I had got a dream to make my own firm, however I did not have enough amount of money to do that. Thank God my dude recommended to take the mortgage loans. Therefore I used the college loan and made real my old dream.
noni Va dir,
8 març, 2011 @ 13:53
ami me agrade molt aulaacollida i me gusta motl senyoreta anna i pilar adèu gabriela