| Hola: jo sóc d´Equador, tinc 11anys i em dic Ronnie. |
| Hola sóc la Irma i tinc 10 anys. Sóc d’Argentina i fa 6 mesos que estic aqui. M’agraden molt els conills, els gossos i els peixos. M’agrada molt les matemàtiques i el castellà. Fins aviat! |
| Hola: jo sóc d´Equador, tinc 11anys i em dic Ronnie. |
| Hola sóc la Irma i tinc 10 anys. Sóc d’Argentina i fa 6 mesos que estic aqui. M’agraden molt els conills, els gossos i els peixos. M’agrada molt les matemàtiques i el castellà. Fins aviat! |