Madur amb mani i fomatge

Ingrediens –

madur pinton ( platan ) –

mani ( cacaoets )–

formatge–

oli–

sal

p1.jpg

p2.jpg

Elaboració:

Primer em rento les mans, després poso el madur pelat a la paella amb oli i sal, després el poso al plat, després poso el mani ( cacaoets ) triturat, després formatge i un suc de taronja per veure i ja està llest per menjar .

p3.jpg

Les receptes dels grans

cuina1.jpg

OUS REMENATS

INGREDIENTS

• 2 ous
  • 2 frankfurt
  • oli
  • sal

ELABORACIÓ

1. Posa en un recipient l’ou i el frankfurt amb trossos molt petits i remena. Posa una mica de sal.
  2. Posa la paella amb poc foc. Posa oli a la paella i posa l’ou i fregeix.

Avui us presentem els més petits i les més petites de la segona Aula d’Acollida de l’escola.

silvia.jpg

hola! em dic Silvia i tinc 9 anys.Soc de Colombia. Fa sis mesos que he vingut a Barcelona. Vaig fer un viatge molt llarg amb avió i vaig tardar un dia per arribar de Bucaramanga a Bogotà

Hola! em dic Reyson i tinc 10 anys. Soc de Republica dominicana. Fa cinc mesos que vingut a Barcelona. Faig tercer curs i tinc molt amics. M’agrada el regeeton. M’agrada els Fultbol.

Adéu.

reyson.jpg
dayanna.jpg Sóc la Dayanna i tinc 9 anys. He vingut de Perú i fa tres mesos que visc a Barcelona. M’agrada molt Barcelona, més que Chimbote. Faig tercer curs i tinc molt amics.M’agrada pintar i baillar regeton i patinar.M’agrada els pastisos. Adéu.

Hola! Soc la Diana i tinc 9 anys. Soc de Colombia. Fa tres setmanes que vingut a Barcelona. Faig tercer curs i tinc molts amics. M’agrada ballar regueton i patinar. tinc 2 germanas i un german. M’agrada la poma i m’agrada les animals. Adeu.

diana.jpg

El Sant Jordi a l’Aula d’Acollida

sant-jordi1.jpg Ja hem començat a explicar la llegenda de Sant Jordi als nostres alumnes de l’AA. Sempre els hi agrada molt aquesta història, així que enguany hem volgut afegir quelcom de diferent. Aquest any hem volgut escollir la princesa i el drac més “cridaners”. I com ho hem fet? Doncs, com que està tant de moda fer castings els hem fet un càsting als nostres nens i nenes. Les nenes que volien fer de princeses havien de cridar ben fort “Auxili, auxili!”, i els nens que volien fer de dracs cridaven “Tinc gana!”

Voleu veure algunes fotos?

LES PRINCESES

rebeca-princesa_1.jpg silvia-princesa_1.jpg diana-princesa_1.jpg

ELS DRACS

reyson-drac_1.jpg rafael-drac_1.jpg cristian-drac_1.jpg

Tots ho van fer molt bé, però els que van cridar més fort van ser:

dayanna-princesa_1.jpg La princesa Dayanna i el drac Bikesh. bikesh-drac_1.jpg

Hola! Aquests són els nens i nenes de l’AA del Mas Casanovas d’aquest curs.

rony.jpg Hola: jo sóc d´Equador, tinc 11anys i em dic Ronnie.
Hola sóc la Irma i tinc 10 anys. Sóc d’Argentina i fa 6 mesos que estic aqui. M’agraden molt els conills, els gossos i els peixos. M’agrada molt les matemàtiques i el castellà. Fins aviat! irma1.jpg
rafael1.jpg Soc el Rafael i tinc 11 anys. Soc d’Equador i fa 6 mesos que estic a l’aula d’acollida.Pensava que tornaria a Equador pero ja no me’n vaig. El anys que ve anire a l’institut i de vacanses anire a Equador. M’agrada quedar-me aqui.
Hola, em dic Isaac i tinc onze anys. Jo sóc de Canadà i hi tornaré al vint-i-quatre de juliol. Des de l’escola Mas casanovas, us envio el poema de La mona. Fa 7 mesos que arribava a Catalunya i m’agrada molt la meva escola. Les meves signatures preferides són educació fisica, piscina i matemàtiques. isaac2.jpg
jordan1.jpg
Hola em dic jordan . Sóc d’ Equador ( Guayaquil )ara estic a Barcelona perque la meva mare ens ha portataqui. al cap de unes semanes me van posar a una escola que es diu Mas Casanovas .
Estic a la classe de 5 è B les meves mestres esdiguan Lidia i Yessica son molt bones.
Els meus amics són el Randy , L’enrique , el Max i moltes més
Bé . Adeu 1.000 petons
Hola em dic Stephanie tinc 12 anys, sóc d’Argentina, tinc una germana que es dui Irma i té 10 anys.
En el meu país hi ha platja i un lloc que es dui ‘Mar de Plata` .
M’agrada molt els animals i les fruites com la maduxa i el kiwi.
Tinc moltes amigues com la Jesica , l’Eva, i la Nicol. La meva mestra es diu Jessica i la meva mestre da català es diu Lidia . Les matèries que m’agraden molt són la plàstica i el català.
Estic feliç d’estar a Barcelona
Adeu
Stephanie.
stephanie.jpg
gabriela.jpg
  paolo.jpg
jessica.jpg hola em dic Jessica tinc dotza anys i soc d’ Equador.Tinc un germà que té sis anys es diu Anthony i al meu germà i a mi ens agraden molt els gossos.En el meu pais hi ha molts llocs turisícs i també hi ha molts menjars tipícs per exemple el més típic, es diu ¨¨ mote con ornado¨´ L’ ornado és una part de porc .Les mevas millors amigues són la Irma Stephanie l’ Eva i la Nicol sempre ho passem molt bé.M’ho passo molt bé a Barcelona.
Hola em dic Cristian,tinc 11 anys,M agraden molt les fruites. Les fruites que m’agraden són: les maduixes i el platan M’agrada la natació i el basquet Les matèries que m’agraden són el catala i el castellà.Sóc un noi que medeixo 1`30 metres, tinc els cabells de color negre,tinc els ulls de color marró, tinc la pell morena. Sóc alegre, M’agrada riure i sóc tranquil.