MARATÓ RÀDIO XTEC en directe

El passat dimecres 14 de maig l’escola CanVidalet va participar en la marató de ràdio Xtec organitzada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

Els alumnes de cinquè ens van preparar un guió sobre les entrevistes que van anar a fer amb els avis i àvies del casal Molí Cadí d’Esplugues. El programa es va titular “Ràdio Drac Parla” i va tenir una durada de 15 minuts. La publicitat (ficticia) la van preparar els nois i noies de tercer.

AQUÍ PODEU ESCOLTAR EL PROGRAMA

AUDIO CARTA

A l’inici de curs un grup d’alumnes de sisè van anar convidats al prograga DIGUES COM de Com Ràdio. Allà van estar conversant una hora amb en Miquel Giménez, conductor de l’espai radiofònic.
Dies més tard vam rebre una postal a l’escola d’una oient que ens havia escoltat per la ràdio. Li vam respondre però en format d’àudio.

Sant Jordi, EL MUSICAL

Com cada any els alumnes de sisè han estat els encarregats de preparar la representació de l’obre de Sant Jordi. Aquest cop han incorporat una nova eina, LA MÚSICA. Nos us perdeu l’adaptació musical de la llegenda de Sant Jordi.

console=”GB6W” width=360 height=320 autostart=”false”>

SKIADA 2008

Els nois i noies de Cicle Superior van anar a esquiar a la Vall de Núria. S’ho van passar força bé i van fer moltes fotografies. Amb elles han editat un petit video en el que expliquen què van fer el dia 11 de gener de 2008

NOTICIES concurs Digues Com

L’emissora pública COM RÀDIO va organitzar un concurs per a nois i noies d’entre 10 i 18 anys en el que els alumnes havien de locutar una noticia, una entrevista o un reportatge.
Els alumnes de sisè de Can Vidalet van participar en petits grups per elaborar un noticiari radiofònic del centre. Aquests són els resultats.

console=”D8R5″ width=300 height=40 autostart=”false”>

console=”AS1Z” width=300 height=40 autostart=”false”>

console=”2DC2″ width=300 height=40 autostart=”false”>

console=”RTJW” width=300 height=40 autostart=”false”>

console=”D9FF” width=300 height=40 autostart=”false”>

Primer programa Ràdio Drac

Els alumnes de l’escola Can Vidalet presenten el seu primer programa de ràdio escolar en el que intervenen tots els cursos del centre, des de P-3 fins a sisè de primària.
ESCOLTAR
console=”V5NN” width=300 height=40 autostart=”false”>

Aquest és un fragment de 12 minuts d’un total de 32 que va durar el programa.

VEURE
console=”J7IW” width=360 height=320 autostart=”false”>

Aquest és un petit trailer. 7 minuts dels 32 que va durar el programa.

Setmana de la ràdio -eleccions-

Els alumnes de Can Vidalet van inaugurar la seva emissora escolar el passat 7 de març de 2008.
Abans però, van haver d’escollir el nom que volien per a la seva ràdio. Moltes van ser les propostes i només quatre els candidats que van fer la seva campanya electoral.
Un cop escollit el nom “ràdio Drac”, els mestres i alumnes es van posar a treballar en el que seria el seu primer guió radiofònic.
console=”4HBZ” width=380 height=360 autostart=”false”>