Protegit: Scratch

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de 5è DE PRIMÀRIA | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: ÚLTIMA VISITA DELS AVIS DEL MONTSACOPA ALS CONILLS

Publicat dins de 6è DE PRIMÀRIA | Comentaris tancats a Protegit: ÚLTIMA VISITA DELS AVIS DEL MONTSACOPA ALS CONILLS

Protegit: L’ESTER ENS FA UNA XERRADA SOBRE LES MALALTIES

Publicat dins de 6è DE PRIMÀRIA | Comentaris tancats a Protegit: L’ESTER ENS FA UNA XERRADA SOBRE LES MALALTIES

LES ABELLES CORRENT UN QUILÒMETRE

Recorregut d’un quilòmetre

El 29 de maig, vam anar al pont de les Mores a estirar i córrer un km que havíem construït entre tos els alumnes de la classe.

Primer tots els alumnes de la  classe van anar estirant el km. Cada metre era marcat de color vermell, i cada hectòmetre de color blau.

Seguidament, ens vam posar per ordre de llista i el primer de la llista, en Marcel, va començar a córrer, després, al cap d’un minut, va començar a córrer el segon i així successivament.

En Sergi anava cronometrant el temps que trigava cada persona en recorre’l.

Quant vam acabar, la Maria  va anar a recollir el km. Tots ben cansats vam anar a l’escola. Ens ho vam passar molt bé.

Paula i Núria

Publicat dins de 5è DE PRIMÀRIA | Deixa un comentari

ABELLES AT ROBIN HOOD SHOW

Today, 30th of May 2017 at 11 o’ clock we went  to the theatre to see a show.

The show is called Robin Hood.  Robin Hood has got a dog called ´´Muffi.

He is a man who steals Money from the Sheriff of Nottingham (England) and then gives it to the poor. Robin is in Love with Lady Marion and the Sheriff too and they fight.

Finally, Robin Hood wins the Sheriff. They marry and they are happy forever.

We enjoyed the show, it’s very funny.

By the way, Alba and Grau were volunteers in the show.

Abelles

Publicat dins de 5è i 6è DE PRIMÀRIA | Deixa un comentari

Protegit: CERDANYA

Protegit: ENGLISH DAY

Publicat dins de 6è DE PRIMÀRIA | Comentaris tancats a Protegit: ENGLISH DAY

Protegit: ELS CONILLS ANEM AL DELTA DE L’EBRE

Publicat dins de 6è DE PRIMÀRIA | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: SITUEM ELS VOLCANS A PUIG RODÓ

Protegit: SORTIDA AL MATAGALLS DE LES ABELLES