Valoració curs

0

Aquest bloc s’ha fet servir per la comunicació i tramesa de les tasques del curs: Competència digital docent: Curs bàsic.

Crec que el sistema del bloc resulta molt eficaç i pràctic ja que, a la mateixa vegada es fa servir per tramitar i per recopilar els treballs.

Jo ja l’utilitzava amb els meus alumnes però no incorporava el sistema de categories, cosa que faré a partir d’ara.

Gràcies per tot i sobretot per la paciència amb alguns dubtes!

Enllaç del vídeo al Youtube

Fem un vídeo

0

Per fer l’activitat proposada a la tasca del M.5 he gravat un vídeo de caire didàctic, amb la finalitat de marcar les pautes que cal seguir pels alumnes a l’hora de preparar i realitzar un projecte o treball.

Es pretén oferir als alumnes un guió senzill que els ajudi i els faciliti la feina.

Aprofitant les noves tecnologies, podem facilitar als alumnes instruments de treball d’una manera més atractiva i, amb la seguretat de que els faran servir d’una manera més dinàmica.

S’ha utilitzat:

Per gravar el vídeo: QuickTime Player
Per editar el vídeo: Premier

Per editar àudio: Audacity

Font música: musicalliure.cat

Cançó: Believe in your success

Línies de temps

La tipografia

0

La tipografia és una tècnica (industrial o artística) de reproduir textos de forma impresa mitjançant diferents tipus  i que  es transfereixen al suport per pressió directa.

Resultado de imagen de la tipografia en catala

Hi ha diferents tipografies i la seva elecció s’ajusta a criteris de necessitat, costum, preferèncias o a les tendències del moment.

Al llarg del curs treballarem molt aquest apartat i tractarem de conéixer els tipus més habituals, el més tradicionals i les noves tendències.

Podeu mirar imatges de tipografies i així veure “tipus de lletra” que segur que sabeu diferenciar i identificar amb algu producte.

Més informació:

PROGRAMACIÓ MP02

0

Adjunto la planificació del MP02 per aquest curs.

Totes UFs, quan correspongui, tindran un enllaç amb els continguts corresponents i on s’indicarà la feina a fer.

MP02 • Tractament d’imatges en mapa de bits
Durada: 264 hores
Unitats formatives que el componen:
Inici: 13 de setembre 2017 – Final: 30 setembre de 2017
UF 2: Obtenció d’imatges digitals • 40 hores
Inici: 3 d’octubre 2017 – Final: 4 de novembre de 2017

UF 3: Ajust dimensional i tonal de les imatges • 80 hores
Inici: 7 de novembre 2017 – Final: 30 de gener de 2018

UF 4: Realització de fotomuntatges • 60 hores
Inici: 31 de gener 2018 – Final: 24 de març de 2018
UF 5: Obtenció de proves de color • 31 hores
Inici: 27 de març 2018 – Final: 1 de maig 2018
UF 6: Video • 33 hores
Inici: 2 de maig 2018 – Final: 30 de maig de 2018

Graphispag

0

Graphispag 2017 Barcelona, es uno de los cuatro salones europeos más importantes para la industria gráfica. Atrae compradores del sur de Europa, el Mediterráneo y Latinoamérica.

Resultado de imagen de graphispag

Es la feria de referencia de la industria gráfica española y mostrará grandes equipos, maquinaria y accesorios para todos los sistemas de impresión y para los acabados y transformación, además de la última tecnología gráfica digital, y una variada oferta de materiales, soportes y consumibles.

Més informació:

Bloc Arts Gràfiques

1

Hola, presentem el Blog Arts Gràfiques (AGS2) per el curs 2017-18

Va dirigit als alumnes que fam aquesta especialitat i que fan el curs amb la professora Laura Mindán.

Tractarà de recollir  informacions i activitats dels alumnes de la tutoria i publicarem informacions que estiguin relacionades amb la matèria.

Resultado de imagen de diseño grafico