La tipografia

0

La tipografia és una tècnica (industrial o artística) de reproduir textos de forma impresa mitjançant diferents tipus  i que  es transfereixen al suport per pressió directa.

Resultado de imagen de la tipografia en catala

Hi ha diferents tipografies i la seva elecció s’ajusta a criteris de necessitat, costum, preferèncias o a les tendències del moment.

Al llarg del curs treballarem molt aquest apartat i tractarem de conéixer els tipus més habituals, el més tradicionals i les noves tendències.

Podeu mirar imatges de tipografies i així veure “tipus de lletra” que segur que sabeu diferenciar i identificar amb algu producte.

Més informació:

PROGRAMACIÓ MP02

0

Adjunto la planificació del MP02 per aquest curs.

Totes UFs, quan correspongui, tindran un enllaç amb els continguts corresponents i on s’indicarà la feina a fer.

MP02 • Tractament d’imatges en mapa de bits
Durada: 264 hores
Unitats formatives que el componen:
Inici: 13 de setembre 2017 – Final: 30 setembre de 2017
UF 2: Obtenció d’imatges digitals • 40 hores
Inici: 3 d’octubre 2017 – Final: 4 de novembre de 2017

UF 3: Ajust dimensional i tonal de les imatges • 80 hores
Inici: 7 de novembre 2017 – Final: 30 de gener de 2018

UF 4: Realització de fotomuntatges • 60 hores
Inici: 31 de gener 2018 – Final: 24 de març de 2018
UF 5: Obtenció de proves de color • 31 hores
Inici: 27 de març 2018 – Final: 1 de maig 2018
UF 6: Video • 33 hores
Inici: 2 de maig 2018 – Final: 30 de maig de 2018

Graphispag

0

Graphispag 2017 Barcelona, es uno de los cuatro salones europeos más importantes para la industria gráfica. Atrae compradores del sur de Europa, el Mediterráneo y Latinoamérica.

Resultado de imagen de graphispag

Es la feria de referencia de la industria gráfica española y mostrará grandes equipos, maquinaria y accesorios para todos los sistemas de impresión y para los acabados y transformación, además de la última tecnología gráfica digital, y una variada oferta de materiales, soportes y consumibles.

Més informació:

Bloc Arts Gràfiques

1

Hola, presentem el Blog Arts Gràfiques (AGS2) per el curs 2017-18

Va dirigit als alumnes que fam aquesta especialitat i que fan el curs amb la professora Laura Mindán.

Tractarà de recollir  informacions i activitats dels alumnes de la tutoria i publicarem informacions que estiguin relacionades amb la matèria.

Resultado de imagen de diseño grafico