Benvinguts al bloc dels jocs matemàtics

En aquest blog trobareu tot tipus de recursos per treballar les matemàtiques de forma lúdica a la vostra aula de primària. D’aquesta manera aconseguireu alumnes motivats mentre aprenen matemàtiques. Us animo a que proveu algun d’aquests recursos ja que els nens i nens disfruten moltíssim, i tots sabem que amb alumnes contents, motivats i implicats amb allò que estan fent tenim alumnes amb una capacitat d’absorció d’aprenentatge major.

Existeixen moltes maneres de treballar les matemàtiques. Tots coneixem el treball sistemàtic d’aquestes, abans els docents ens feien aprendre mitjançant la repetició i la memòria però avui en dia necessitem que l’aprenentatge d’aquestes sigui de la forma més competencial i lúdica possible; competencial perquè si són aprenentatges basats en la pròpia experiència queda demostrat que perduren més en el temps, i lúdica perquè el joc és un recurs innat dels èssers humans que ens permet gaudir d’allò que estem fent.

Aquí us deixo un vídeo sobre els avantatges dels jocs matemàtics: