CICLE SUPERIOR DEL CALDERÍ

Els alumnes de l’escola el Calderí durant el curs 2017-2018 hem elaborat aquest blog per informar de la situació del parc, ubicació, equipaments, jocs i millores.

L’activitat s’enmarca dins del projecte municipal “Apadrina un Parc”. Com a iniciativa de de les escoles a l’Ajuntament de Caldes de Montbui per treballar-ho en el marc del Consell d’Infants, les nostres conselleres ens van comunicar que l’escola el Calderí apadrinava el parc del Bugarai per proximitat al centre.

Es per aquest motiu que, entre d’altres activitats, us presentem aquest blog i esperem que us agradi.

Resultado de imagen de apadrina un parc

Consell d’Infants Municipal. Representants de l’escola el Calderí: Laia Many (6èB), Clàudia Bonilla (6èA) i l’Aleix Sans i l’Elsa Wallen (5è).

Un comentari a “CICLE SUPERIOR DEL CALDERÍ