L’Escola amb La Marató de TV3

Els nois i noies de la Classe del Bruixot, en representació de l’Escola Cooperativa El Puig d’Esparreguera, estem recollint diners per a col•laborar amb La Marató de TV3 2018 dedicada al càncer. Hem fet una feina de sensibilització a totes les classes del Centre. Els més petits, els seus pares i mares trobaran un missatge a l’agenda. Els més grans de l’escola tenen tots un programa de mà i un cartell oficial de la convocatòria. Aquesta activitat popular està reconeguda per Fundació La Marató. L’Escola és l’entitat 2204 i consta al llistat d’actes de la comarca dedicats a la col•lecta per la marató d’enguany.
Recollirem els vostres donatius fins el diumenge 16 de desembre durant la Festa de l’Hivern.
Moltes gràcies a tots i totes.