ELS MUSICALS

Aquest curs a l’escola estem treballant el tema dels MUSICALS. A Infantil hem escollit la pel.licula del “Llibre de la Selva” i hem començat a fer la decoració del nostre passadís sobre aquest tema . Els nens i nenes de P3 hem fet fulles i hem estampat amb les mans les herbes de  la selva. Quan ho tinguem tot us penjarem una foto.

Imatges del “Llibre de la Selva“:

098bb328131a3cai3.jpg            jb_mowgliview.jpg            28054.jpg           kaa.gif          libro_de_la_selva.gif

JA ESTEM AL 2009!!!!

FELIÇ 2009!!!

Durant aquests dies ens hem menjat els torrons, hem fet cagar al tió, hem cantat les nadales i hem canviat d’any. Ara només falta esperar que passin els Reis i deixin moltes coses per tothom.

CONCERT DE NADAL 2008

p3a.jpg                         p3-a-i-b.jpg                              p3b.jpg

TORNEM A LA CASTANYADA !!!!

“PER FÍ” hem pogut fer les danses de la Castanyada ( les havíem anul.lat pel mal temps). Per les Estrelles era la primera actuació que feíem pels pares.

danses1.png                    dsc04073.JPG