Convocatòria per a la renovació de la Junta directiva

Es convoquen eleccions per a la renovació dels càrrecs de la Junta directiva de l’Associació d’Antics Estudiants de l’Escola de Música de Vic.

Les persones o equips que vulguin presentar la seva candidatura ho poden fer a través de emvicalumni@emvic.cat, fins al 7 de gener. Cal indicar a quin càrrec es concorre (president, secretari, tresorer o vocal).

Posteriorment es comunicarà als socis les candidatures presentades. Els candidats que ho desitgin podran contactar amb ells per exposar-los les seves propostes.

El 20 de gener, a 2/4 de 12, es durà a terme l’assemblea de socis per a la renovació de la junta.  Prèviament a l’elecció, els candidats podran presentar el seu programa.

La junta electoral la formen Sebastià Bardolet, Assumpta Casals,  Antònia Serra i David Bofias, d’acord amb el reglament electoral de l’entitat.

Us animem a presentar la vostra candidatura i a participar a l’assemblea del dia 20 de gener.