UAP11

Suposo que ja us ha arribat la notícia que finalment si que farem les sortides extraescolars d’aquest curs.

Doncs bé, la Cantata està en marxa. Tenim poc temps i per tant ens hem de posar a treballar el més ràpidament possible.

La vostra feina és aprendre-us les cançons de dalt a baix. Per tant us deixo el link del bloc que els professors de música de tots els instituts hem creat perquè tingueu les lletres de les cançons i els mp3 o midis per assajar-les.

Si teniu ganes de participar a la Cantata heu d’espavilar i treballar molt a casa. No sé si els vostres veïns consideraran els vostres càntics contaminació acústica 😆 , però en tot cas penso que heu d’aprofitar l’oportunitat i esforçar-vos per a ser elegits per a participar-hi.

Apa a la feina!!!

12 thoughts on “UAP11

1. Lidia

Moltes gracies per agafarma dels 30, ^^ intentare cantar lo millor posible en la uap11 !!! gracies ^^

2. Carina Post author

En principi Kevin valorava l’examen, pensa que els 30 que han sortit elegits tenien tots moltes ganes i uns molt bons resultats de l’examen, es notava que havien estudiat molt. El ball, el cantar… l’he valorat a l’hora dels desempats.
    La veritat és que em sap greu que tots els que teniu tantes ganes no pogueu venir, però tots sabíeu les normes del joc: només 30 hi podien anar…i per tant mal em pesi alguns alumnes s’han quedat fora. Ara no tinc aquí qui és el 32 però de totes maneres avui tots els que estan a la llista no han manifestat pas que no hi volguessin anar.
    Si hi hagués alguna baixa d’avui fins el 2n assaig crec que encara ho podríem arreglar.
    De totes maneres et vull donar les gràcies a tu i a tots els que hi heu participat amb tanta il.lusió i per l’esforç i actitud positiva que hi heu posat a les classes. Això fa que la meva feina la faci amb més empenta i ganes.

3. Kevin Peral

Una cosa qui es el numaro 32 de la llista…TT
    PD: que has valorat laxament i el vall o tambe las ganas que tenia l’agent de anari :'(
    wnu da igual no se perque preguntot igual ja tot esta fet…!

4. Mar Sagué

Ok! Sort que no haig de cartar sola davant de tothom! Les cançons ja les he anat practicant però n’hi ha moltes que no em sonen! M’haig de posar mans a la obra! Suposu que demà ja ens ho explicaras tot a la classe, no?

5. Carina Post author

Hi haurà un examen escrit per veure qui domina més les lletres de les cançons. Cantareu tots junts i el que valoraré serà l’actitud que hi poseu a les classes.
    Si entres al link de la UAP11 trobaràs totes les lletres de les cançons amb els vídeos del youtube, mp3 i midis per poder assajar des de casa.
    Vinga posa’t a la feina que tenim poc temps. L’examen el farem el dilluns 10 de gener!!!

6. Carina Post author

Me n’alegro que tinguis tantes ganes. Doncs ja saps què has de fer, estudia les lletres de les cançons i els 30 alumnes que tinguin millor nota a l’examen i tinguin una bona actitud podran participar-hi activament. SORT!!!

7. Dídac

upps… no s’ha vist el títol. Estic parlant de la cançó de Black Eyed Peas – I gota feeling.