JUSTIFICACIÓ

A infantil 3 anys es treballa el coneixement de diferents animals durant tot el curs.

Aquest bloc ha estat creat per tal de treballar aquest tema de diferents maneres mitjançant les TIC.

Delicious

Enllaç a delicious

És un recull de diferents recursos que es poden utilitzar per treballar els animals domèstics i de granja

Glogster: Tres Tombs

Enllaç a glogster

Es treballa la festa dels Tres Tombs, els cavalls i el so d’alguns animals.
Es pot utilitzar a tot el cicle infantil

ELS ANIMALS I EL SEU SO

En aquesta activitat els alumnes poden tocar lliurement la PDI i anar escoltant el so de cada animal lliurement.
Cada alumne pot dedicar-hi uns 5′

renill

gos 1

CATMEOW

gall

gallines

ovella

porc

vaca

ocells

CONTE: EN TABALET

En gran- grup s’escoltarà aquest conte. Després es farà una conversa per anar treballant el vocabulari del conte i per parlar de la morfologia dels conills. Finalment faran un dibuix del conte.
Durada:1h

DE TERRA I AIGUA

Aquesta activitat té com objectiu conèixer els animals que podem trobar al pati. A infantil 3 anys
Per realitzar-la utilitzarem la PDI per observar la presentació, seguidament s’iniciarà una conversa per parlar del que han observat. També es realitzaran les activitats observades.
Es farà en quatre sessions de 30′ cada una.

<a href="“>

Llibre: A la granja hi ha un company nou

llibre