Benvolgudes famílies

Ens plau comunicar-vos que al proper programa “30 minuts” del diumenge 23 de desembre a les 21:50 (després del Telenotícies Vespre a TV3) s’emetrà el programa “Do you speak English”, una part del qual es va enregistrar a les classes d’anglès de l’Escola Splai.

A continuació podreu llegir un resum del contingut del programa.

“L’anglès continua sent la nostra eterna assignatura pendent. Per què ens costa tant aprendre’l?
L’anglès s’ha convertit en un requisit indispensable en un món globalitzat i un país que no el parli està en inferioritat de condicions.

Al programa “30 minuts” analitzem els perquès del baix nivell d’anglès que hi ha en aquest país.

A l’escola no s’ensenya massa gramàtica en detriment de la pràctica de l’anglès oral? Els mestres d’anglès estan prou ben formats?

A quina edat s’hauria de començar a aprendre anglès? Per què Espanya és un dels països europeus on es comença més aviat i amb uns pitjors resultats?

Influeix en el poc coneixement de l’anglès que hi ha al país el fet que a la televisió totes les produccions estrangeres es doblin i no es prioritzi la versió original?

També analitzem com funciona el cervell a l’hora d’aprendre llengües i coneixem un políglota que en parla setze.