Archive for 1 maig 2010

Congratulations for the Spring concert !

28

childrens-concert-image

Hello dear Escola Splai’s students !

MOLTES FELICITATS a tots els cantants al Spring Concert celebrat el divendres dia 30 d’abril ! Els alumnes d’infantil i primària han dedicat molt de temps en preparar totes les cançons i ho han fet molt bé.

Pel que fa a les cançons en anglès, cal dir que estic molt content de què l’esforç dels alumnes s’hagi vist al llarg de les interpretacions de les cançons. Aixó prova que amb motivació i ganes, poden aconseguir el que es proposin !

Jo em quedo amb el record de les cares dels nostres alumne mentre cantaven, se’ls veia concentrats i contents, i això no té preu ! Esperem penjar properament els vídeos de les actuacions pels que no van poder assistir-hi.

“Thank you so much for your great effort in the Spring Concert !”

Oscar :-D

Shops in the town (5th grade)

8

Hi, 5th grade pupils! A new activity to learn more about the different shops that we could find in a town.

Click on the image and try to earn the 6 coins by completing all the texts correctly !

See you on Tuesday !

butcher

Listen and click on the correct places (5th grade)

18

Hello 5th grade boys and girls!

Listen carefully to the description of a place and click on the correct image!  Try to do them all correctly !

places-listening