SORTIDA A ” ELS RUCS DEL CORREDOR”

Publicat dins de Sortides | Deixa un comentari

La cigonya i el mussol valent

Tots els nens i nenes de Parvulari hem anat a veure un espectacle de titelles: La Cigonya i el Mussol valent. Ha estat un conte molt entretingut. Ens ha agradat molt a tots i ens ho hem passat molt bé.   Aquí en teniu una petita mostra.
Publicat dins de Teatre | Deixa un comentari

Activitats a l’aula

Ja han passat unes setmanes de l’inici del curs. De mica en mica ens estem adaptant als nous companys/es i a les dinàmiques de la classe. Mireu que bé que fem diferents activitats a l’aula.

Primers dies d’escola

Ja hem començat el curs, i els nens i nenes de la classe dels Cargols i de les Abelles  han iniciat  aquest període d’adapatació del que tant hem parlat.Com era previsible,alguns infants es mostren contents i confiats  . Per altres, però, han estat dies de nervis i de plors.Amb paciència, comprensió i oferint un entorn càlid i acollidor, aquests plors han anat desapareixent o sent cada cop més curts, i , de mica en mica ,tots van descobrint i gaudint de noves experiències: racons de joc, cançons, contes, els nous companys i companyes de la classe.
Cada vegada  es mostren més contents de poder gaudir del seu nou espai: la seva escola.
Podeu veure alguns d’aquests moments.

Publicat dins de Adaptació | Deixa un comentari

El Cargol i l’herbeta de Poniol!

Aquí us deixem amb l’obra de teatre que vam representar ahir a l’escola!

1 comentari

Colònies amb els cargols !

Aquí us deixem un recull de fotos de les passades colònies!

1 comentari

PROJECTE DELS SENTITS: RECULL DE TOT EL QUE PORTEM FET.

Esperem que gaudiu d’aquest recull que portem fent des que vam iniciar aquest bonic projecte!

projectes from angeleta Ferrer Cargols on Vimeo.

[/vimeo]

Projecte: Els sentits

Seguim endavant!

Per tal que us feu una idea del com avancem us fem un breu resum del que portem fet aquestes dues setmanes:

Per tal de manipular amb tot el material que des de casa ens vau anar portant  vam crear una taula sensorial, plena de tots aquells recursos que ens podien ser útils. Com podeu observar, després que tastéssim l’àcid de la llimona i poséssim a  prova les nostres papil·les gustatives (també conegudes com puntets roses de la llengua), vam apartar les peles de la llimona en una caixa per així poder posar en marxa el sentit de l’olfacte i el tacte.

La planta de la menta va servir no només per treballar el sentit de l’olfacte, sinó l’hàbit de tenir cura de la naturalesa i allò que ens envolta. Per mitjà de les mentes hem après a regular-nos una mica sobre aquells elements que formen part de l’entorn i que com nosaltres, necessiten de l’aigua i de la protecció per créixer i sentir-se sans.

Els instruments musicals també han estat una bona eina per manipular i posar en marxa el sentit de l’oïda, i la veritat és que ens han encantat!

Aprofitant l’aniversari de la Nat i les llaminadures que ens va portar vam treballar el dolç i amb això, quines papil·les es posaven actiu amb el dolç.

Com veieu, hem fet us del recurs visual amb imatges per fer-nos una idea dels òrgans que conformen els sentits, gràcies a l’exposició oral que han fet els cargols tot ha quedat molt més clar.

fet sobre fitxa

Projecte: Explorem amb els sentits

Els cargols hem enegegat amb força el projecte dels sentits, al llarg de tota aquesta setmana hem rebut material sensorial que ha estat molt útil, tant per treballar el gust, com l’olfacte, l’oïda, tacte, o la vista!

No només el material sensorial ha format part de l’aprenentatge, sinó també recursos com el joc relacionat amb el tacte, amb sorolls ambientals, o explicacions a mode d’exposició que ens han fet els propis cargols amb l’ajuda del suport visual aportat tot des de casa.

Cada cop anem més enllà i avui ens hem atrevit a provar l’àcid de la llimona!

Aquí us deixem amb un petit recull! Vindrà molt més…

Gràcies de tot cor per la vostra col·laboració!!!!

Preparació de Sant Jordi

Aquí us presentem el que vam anar fent abans de Sant Jordi:
Per una banda el reconeixement de les paraules DRAC i SANT JORDI, per l’altra, la rosa i el poema dins de la postal que us vam regalar el passat divendres.

NOSALTRES HO VAM GAUDIR MOLT, ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT!

Sant Jordi from angeleta Ferrer Cargols on Vimeo.