Juguem amb els Bee bots

Mireu que bé que ens ho vam passar jugant amb els Bee bots. No és tan fàcil aconseguir que l’abella et faci cas!!!

Inaugurem la botigueta

Els nens i nenes de les Granotes ens han convidat a la inauguració de la  botigueta que han fet. Primer han vingut a la nostra classe, per explicar-nos les normes. i després, en petits grups, hem pogut anar a jugar . Quina botiga més maca que han fet.  Que bé que ens ho hem passat. Gràcies Granotes!

Estrenem noves estructures al pati!!

Com ens agrada el nostre pati!!! Tenim uns tobogans nous, una estructura molt gran on ens ho passem molt bé.

I també ens han portat una caseta de fusta, on, a més de poder jugar a dins, podem fer escalada pujant a munt ajudant-nos amb unes cordes.

Ara tenim més jocs per triar al pati, de manera que és impossible avorrir-se!.

Anem al Poble Espanyol

El passat divendres 9 de març, els Cargols, les Abelles , els Conills i les Granotes vam anar d’excursió al Poble espanyol.

Vam esmorzar en una plaça molt gran i després vam fer un passeig per uns carrers molt macos .Vam entrar a una sala molt gran, on vam veure l’espectacle audiovisual  “Fiesta”. La sala era molt fosca  i en unes pantalles molt grans vam veure escenes de diferents festes i tradicions que es fan a diferents llocs d’Espanya ( la tomatina, la Setmana Santa, els Castellers….).Ens va agradar molt.

I després vam fer un taller de ceràmica. Sobre una rajola crua vam fer un dibuix  i després el vam repassar amb un punxó perquè quedi gravat a la ceràmica per sempre més.

Com han de posar les rajoles al forn, no les vam poder portar amb nosaltres. Quan estiguin acabades, el monitor ens va dir que ens les faran arribar a l’escola.

La veritat és que va ser un dia intens i molts vam fer la tornada ben adormits.

Teatre:No tinc por

El passat divendres vam veure l’obra de teatre “No tinc por”de Tanaka teatre.

L’obra representava la primera nit que en Pere tenia que dormir sol. En Pere tenia por del silenci de l’habitació, de la tempesta, de la foscor i del monstre que hi ha dins de l’armari. La Lluna, la seva amiga, inventava històries i jocs per ajudar-lo a  vèncer aquestes pors. I ens van ensenyar que  la nit té moltes coses extraordinàries i que amb el poder de la imaginació podem canviar, fins i tot, els nostres malsons.

L’obra ens va agradar molt, vam estar des de l’inici molt atents i en molts moments vam poder participar.

Algunes de les imatges són videos. Cliqueu a sobre per veure´ls.

RACONS

El treball per racons és una metodologia que consisteix a organitzar l’aula en diversos espais on els alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen actiitats simultànies de manera autònoma.

Al llarg del curs ja hem realitzat vàries rodes de racons de racons, donat que cada setmana canviem les propostes. D’aquesta manera anem aprenent el seu funcionament i entenent la dinàmica que requereix el treball per racons.

Carnaval, Carnaval!

El Carnaval ja ha passat, però que bé ens ho hem passat!. Ens vam fer unes disfresses de domadors i lleons i vam celebrar l’arribada d’en  Carnestoltes fent una desfilada que van poder veure els papes i mames.

I les cosignes del Carnestoltes, que esbojarrades!!! Un dia vam venir amb pijama , sense pentinar i vam poder portar dolços per esmorzar!.

I un altre dia, de rapers ens vam disfressar.

Però va arribar el dia del judici  i al pobre Carnestoltes a la presó va acabar. Ara tenim aquí a la Vella Quaresma . Una cama cada divendres l’haurem de tallar.

1 comentari

EXISTEIX EL MONSTRE DEL LLAC NESS?

Existeix el monstre del llac Ness? Perquè és tan difícil de trobar?  I si existeix, com deu ser?

Aquestes són algunes de les preguntes que ens hem fet , després  que en Marc ens  parlés d’ell i  despertés la nostra curiositat vers aquest animal misteriós.

Ara sabem que el llac Ness està a Escòcia. I sabem on està Escòcia perquè vam buscar-la a un mapa.

En una pel·lícula  vam veure que molta gent ha buscat al monstre, però  només uns pocs diuen que l’han vist, però no se sap si és veritat. El llac Ness és molt gran i el Nessi es pot amagar i és difícil de trobar.

Com no sabem com és en Nessie, cadascú de nosaltres ens ho hem imaginat i ho hem dibuixat.

Voleu veure les nostres creacions? Aquí les teniu.

El tema ens ha agradat tant, que ara volem investigar si existeixen altres animals fantàstics a altres països del món.

Poema de l’hivern

PORTEM UNA JOGUINA DE REIS A LA CLASSE

Els Reis Mags ens han portat moltes joguines a casa i també ens han deixat algun regal a l’escola: Un joc de fer ninos molt divertit i unes plantilles amb siluetes d’animals per dibuixar o jugar a les taules de llum.

I encara ens hem posat més contents quan ens han dit que podíem portar a l’aula una de les joguines que ens han portat el Reis a casa .

Hem passat una tarda molt divertida jugant i compartint joguines.