UNA VISITA MOLT ESPECIAL

Divendres de la setmana passada ens va visitar en Kim, un nen que fa segon en una escola de Barcelona. L’any passat en Manel Morral, ninotaire que col·labora amb nosaltres a l’àrea de plàstica, ens va demanar si el podíem ajudar a escriure un llibre de contes per en Kim. Al nen, que estava molt malalt, li agraden molt els contes i en Manel, que és amic seu, n’hi volia regalar un de molt especial. I així ho van fer els nens i nenes de l’escola, van redactar uns contes molt bonics i els van decorar amb fantàstics dibuixos. En Kim, quan va rebre aquest regal, no entenia perquè uns nens que no el coneixien li havien dedicat el seu esforç. Aquesta curiositat el va dur a voler conèixer-los. I així ho va fer. Divnedres, acompanyat pels seus pares i en Manel, ens va venir a dir que ja estava curat i ens va agrair aquest llibre de contes tan esplèndid. En Kim va portar per a cada nen i nena una bosseta de llaminadures i anava donant-los les gràcies per tota l’energia que els contes li havien transmès. Va ser una agradable sorpresa i vam passar una estona molt entranyable al seu costat.

Una gran sorpresa on PhotoPeach

Aquest article ha estat publicat en CINQUÈ, COLÒNIES 6è, General, SISÈ. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a UNA VISITA MOLT ESPECIAL

1. Marti diu:

Molt bona iniciativa!!!! Segur que van aprendre molt