Hola, món!

Benvinguts al meu bloc! Si estàs aquí és perquè també curses el curs d’Aplicacions 2.0 ofert per SomDocent o bé perquè estàs interessat en els temes que tractarem.

Jo sóc la Cristina Forcada, una mestra de primària amb moltes ganes d’aprendre tot el que ens pot oferir les noves tecnologies (que ja no són tan  noves) i aprofitar-ho al màxim  per oferir un aprenentatge adaptat a les necessitats  i interessos de cada alumne.

Com veureu he publicat un dibuix creat per Francesco Tonnuci on intenta fer una mica de caricatura del que pot arribar a passar si no ens creiem amb convenciment que les coses poden canviar i que la manera d’educar i ensenyar als nostres alumnes ha de canviar i adaptar-se a les necessitats que es plantegen actualment.

Espero que us agradi el meu bloc i que comenteu tot allò que us sembli interessant, o bé doneu la vostra opinió sobre aquells temes que poden obrir un debat educatiu.