Ens n’anem d’excursió!!!!

El proper diumenge, 11 de maig hem preparat novament l’excursió que l’Ampa Maristes Valldemia organitza cada any.

Per saber tota la informació us adrecem al cartell explicatiu de la diada.

Si voleu assistir-hi heu d’enviar e-mail a: ampa.valldemia@gmail.com
L’excursió és totalment gratuïta, animeu-vos a venir!

Festes de la Llum 2014

Conferència Nutrició

Conferència nutricio

CAMPANYA “EXIGIM CONSENS I ESTABILITAT”

Des de la Confederació Cristiana d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes de Catalunya CCAPAC, de la que la nostra AMPA és membre i està representada a través de la FAPAMAC, es va engegar aquest estiu un campanya: “Una nova llei orgànica d’educació cada cinc anys i mig? És de mala educació”, per exigir Consens i Estabilitat al Ministeri d’Educació amb la força dels 401 centres que integrem el col.lectiu de  les escoles cristianes a Catalunya.

A la web de la Confederació www.ampas.cat teniu tota la informació, a continuació trobareu el cartell i també està present amb un video campanya a les xarxes socials:

CARTELL CAMPANYA LOMCE

CARTELL

Comunitat Educativa 2

Recomanacions Seguretat Infantil.

Publicat dins de General | 1 comentari

Excursió de l’AMPA. Camí de Ronda S’Agaró-Sa Conca

El passat diumenge 14 d’abril vam fer l’excursió familiar que l’AMPA proposa cada any. Enguany la proposta era una passejada pel Camí de Ronda a l’Empordà entre les platjes de Sant Pol a S’Agaró i Sa Conca. Des de el primer moment va ser un èxit d’assistència, 16 famílies i més de 60 participants. El temps va acompanyar i vam tenir un dia magnífic de sol i platja, el primer bany de l’any a les aigües del nostre Mediterrani.

L’activitat proposta per l’organització, el Geocaching, va resultar molt interesant pels menuts que vam participar des de el primer moment. Un matí divertit i l’aperitiu de l’AMPA va iniciar l’hora del dinar que a l’ombra dels pins vam fer tots plegats. Per acabar un retorn tranquil a casa…

Esperem trobar una nova proposta engrescadora per l’any vinent, us esperem a tots!!