CARTA CARNESTOLTES 2015

DIVENDRES 13 de FEBRER de 17:00h a 19:00h

VINE A LA FESTA DE DISFRESSES DE CARNESTOLTES DE L’ESCOLA

Veniu tots a la festa. Hi haurà música per a ballar, coca i xocolata. Quants més serem millor! Tots els participants que vinguin disfressats (grans i petits) tindran un premi.

Entrades (excepte els més petits de 3 anys no escolaritzats):

• Socis (nens i acompanyants): 3.00 €
  • No socis (nens i acompanyants): 4.00 €
  • Venda a la porta: 6.00 €

Està totalment prohibit tirar petards, aigua amb sprays, ous, etc. Tots aquells que no tinguin un comportament correcte a la festa, seran expulsats immediatament. Pensem que hi ha molta canalla petita i que depèn de tots que ens ho passem bé.

També us volem recordar que (si no hi ha cap canvi, que ja us ho comunicaríem) com cada any la Comparsa La Unió organitzarà la rua del barri de carnaval el dissabte 14 de febrer de 2015. Concretament a les 11:00h tall del carrer darrera del bloc El Salvador (entre l’IES Sant Pere i Sant Pau i l’Escola Marcel·lí Domingo), 11:30h arribada de carrosses i cotxes participants, 11:45h concentració de persones que participaran a la rua, 12:00h sortida de la rua.
Finalitzarà al Centre Cívic amb concurs de disfresses i xocolatada.

Benvingut Sr. Carnestoltes!