Dilluns

Dijous

Divendres

2

Macarrons amb bolonyesa de tonyina (salsa de tomàquet, tonyina, all i oli d’oliva)

Hamburguesa amb espinacs a la planxa amb ceba caramel·litzada

3

Minestra de verdures amb patata (bajoca, pastanaga, pèsols, coliflor…)

Lluç a la marinera (tomàquet, ceba, all, oli d’oliva i alfàbrega)

4

Amanida de pasta i  cigrons ecològics    (ceba, tomàquet i olives)

Truita francesa amb amanida amb patates fregides

5

Arròs amb tomàquet

Palets de lluç amb amanida ecològica i poma

6

FESTA FI DE CURS

L’AMISTAT

Amanida d’estiu (enciam, tomàquet, panís, pastanaga, tonyina…)

Pizza casolana de pernil dolç i formatge croquetes AMB PATATES XIPS

Postre  especial

Kcal:  Lip:   Prot:   HC:

9

Arròs a la milanesa (panís, pernil dolç, formatge ratllat)

Truita de patata i ceba amb amanida

10

Bajoca amb patata i maionesa

Llibret de llom amb amanida

11

Fideua  de sípia

Pollastre a la taronja

12

Llenties estofades amb verdureta

Lluç al forn amb salsa de galeres

13

Amanida de pasta de colors amb  pernil dolç,pastanaga ratllada, i oli de oliva

Rodó de gall dindi amb salsa de xampinyons

Iogurt

Kcal:  Lip:   Prot:   HC:

16

Crema de carbassa , pastanaga, ceba i patata

Llom arrebossat amb carbassó

17

Espaguetis ecològics    amb bacon  i formatge

Truita de carbassó amb escarola

18

Amanida  d’arròs amb tiretes de pernil,, pastanaga i oli de oliva

Palets de lluç al forn amb tomàquet i carbassó

19

Amanida russa natural

Salsitxes a la planxa amb amanida

20

Crema de carbassó (carbassó, patata i ceba i oli d’oliva)

Pernilets de pollastre al allet amb xips

iogurt

Kcal:  Lip:   Prot:   HC:   Kcal:  Lip:   Prot:   HC:   Kcal:  Lip:   Prot:   HC:   Kcal:  Lip:   Prot:   HC:   Kcal:  Lip:   Prot:   HC:

* El menú inclou tots els dies amanida * Fruita fresca de proximitat (maduixes, cireres, poma, pera etc…). Un dia al mes es portarà fruita en almívar * Totes les verdures utilitzades per Catering Constantí són naturals. Els productes que s’utilitzen ecològics son tots amb certificat, i  tots els productes que podem de proximitat. * Càtering Grup Constantí es reserva el dret de modificar els seus menús si per causes alienes ho consideres convenient. Sanitari R.G.S. 26050437   Estem treballant conjuntament amb la consultoria nutricional CESNUT NUTRICIÓ per poder-vos oferir la màxima qualitat dietètica en totes els programacions dels nostres menús. Per a qualsevol dubte dietètic sobre els menú podeu contactar amb l’equip de dietistes-nutricionistes: info@cesnut.com o bé trucant a la oficina de Cesnut: 93 634 12 12   Roser Montané-Directora de Cesnut – D.Nutrició Humana y dietética  Nº C.A.T 01096
  Benvolguts/des

Ja tenim el nou Menú Escolar. Durant aquest curs hem fet un salt per nosaltres molt important, introduir productes de proximitat i ecològics en el menjar dels vostres fills. Aquesta nova proposta, a la que hem anomenat “I MÉS”, ha tingut moments més fàcils i d’altres més complexes ja que insistir en què el vostre fill mengi aliments diferents, que tasti coses noves, … sempre significa un repte, repte que hem estat molt contents de tirar endavant i que sabem que ha significat una petita passa per una alimentació millor dels infants.

En aquest sentit a la vostra escola, durant el maig hem fet una Mostra de Cuina amb la que heu pogut conèixer a la cuinera, la Roser, xerrar amb ella, veure com fa dos dels plats que han menjat els nens: Macarrons amb picada vegetal i Humus de cigrons ecològics.

I aquest juny, per acabar, a més d’una festeta de cloenda, també hem continuat amb la idea d’introduir nous elements a les amanides, hamburguesa amb espinacs, verdura ecològica de Riudoms, etc..

Només desitjar-vos que passeu un bon estiu, i si teniu una estoneta feu un cop d’ull a aquest vídeo (http://enxarxa.cat/wps/?p=1213)  que intentar explicar el que ens proposat enguany i que segur que continuarem en el proper curs.

PROPOSTA DE DINAMITZACIÓ