BON ESTIU !!!!

Estimades families,

Us fem saber que la participació en l’enquesta ha sigut d’un 20% de les famílies i us agraïm enormement la vostra participació.

També ens hem reunit amb direcció i l’ajuntament per tal de poder concertar una assemblea al inici de curs on puguin explicar tota la situació per tal que l’escola pugui tenir cuina pròpia.

Us recordem que avui a les 17h us esperem per gaudir de la festa de l’escuma i un berenar refrescant.

Per últim volem desitjar-vos un bon estiu.

Ens veiem de nou al Setembre!!!

Ampa Escola Sagrada Família

SITUACIÓ ACTUAL DE LA CUINA PRÒPIA DE L’ESCOLA

Estimades Families,

Us facilitem la presentació de l’assemblea per tal que pugueu valorar i donar el vostre vot.

També us fem arribar per escrit un resum de tota l’ història d’aquesta reivindicació que fa tant de temps es va iniciar i encara al 2018 no disposem, ni de l’espai de la Natzaret, ni la Cuina pròpia.

PRESENTACIÓ

RESUM HISTÒRIC

Deixa el teu vot: https://goo.gl/forms/5dZfYM7Wjx0AMC9K2

ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA – CUINA PRÒPIA

Estimades Famílies,

Us convoquem a la assemblea extraordinària  el proper Dimarts 12 de Juny primera sessió 16:00, segona sessió a les 18:00.

El curs vinent seguirem sense tenir cuina pròpia a l’escola, per això des de el AMPA volem posar en comú la situació actual, per poder valorar les opcions que tenim, votar-les i planificar les accions necessàries per a que l’escola  tingui la seva Cuina.

Des de l’AMPA som conscients que treure una mica temps es complicat, però aquest es un tema que es porta molt de temps reivindicant i un  curs més seguim sense cuina per això us preguem la màxima assistència. Per això proposem fer-la en dos sessions.

Us Esperem !!!

Tallers Créixer en Família – Ajornament-

Estimades famílies,

Finalment no podem iniciar el cicle de tallers Créixer en Família, degut a que no hem aconseguit un nombre suficient de participants.

Des de la coordinació dels Tallers ens ofereixen ajornar-ho al inici del curs vinent, així que les persones que ja  heu fet  la preinscripció, us  informarem del nou inici, en quant el dinamitzador ens digui la seva disponibilitat.

Igualment obrim un nou període de preinscripció amb data límit al setembre aproximadament una setmana abans del seu inici, els cicles son oberts i van dirigits  a totes les famílies amb infants de 3 a 6 anys, de  la nostra escola o d’altres.

Creiem que son uns tallers molt interessants per les famílies, on poden posar en comú els coneixements que es tenen sobre la criança i poder enfortir-los.

Us animem a participar en aquesta experiència!!!!

Formulari de preinscripció:

També podeu adreçar-vos a l’AMPA e intentarem resoldre els vostres dubtes.

Més informació: http://blocs.xtec.cat/ampasagradafamilia/cicle-tallers-creixer-en-familia/

BENVINGUTS!!!

Aquest és el nou Blog de l’AMPA de l’Escola Sagrada Família.

Des de l’AMPA ens hem proposat millorar la comunicació amb les famílies i aquest blog forma per d’un projecte més ampli per créixer i aprendre amb l’escola.

Volem que totes les famílies estigueu informades de tot el que s’està treballant des de l’AMPA i amb col·laboració amb l’escola. Però sobretot volem que tothom pugui participar.

Estem creant el nou bloc de l’AMPA. Demanem paciència 😉

Gracies