34 pensaments a “Preparem Cançons per al dia de la PAU, el 28 de gener

1. Carlos

hola flora ja e escoltat cançons ke vas dir sento el retras . ops em truca la mare adeu floraaaaaaaaa ja vaig mareeeeeeeeeeeee

2. Fernando

hola flora e vist casi totes les cançons de la pau i la que mes m’agraden son moving,jonh lennon ,bonito y color espranza

3. ambar

hola flora soc l’ambar he escoltat les dues musiques hi m’agradat les dues buno ha deu fins disjous

4. Mar RIPOLL

Hola Flora
    Avui he vist els vídeos i cançons següents: Per quants carrers l’home haurà de passar, Sueña, En nom de la llibertat, Entre tots, They don’t care about us, Heal the world i la que més m’ha agradat és Abriendo cminos de Diego Torres i Juan Luis Guerra.

5. Dipi RIPOLL

Hola Flora:
    COm ja podràs soposar ja he vist ldes mateixes cançons que la Mar encara que la que més m’ha agradat és Heal de Worl igual que la mama.

6. RIGOBERTA

Hola Flora:
    He escoltat les cançons de la Pau, que ens has posat per deures. Quasi totes m’agraden. La que no he entès gaire bé gens és la de PURA RAZA, poder és que no es carrega bé, però diu la meva mama que el senyor que parla és el Hitler, el dels nazis.
    La cançò que més m’agrada, igual que l’any passat, és Heal the world.
    Adeu.

7. Iana

Flora, he escoltat les cançons i m´han agradat molt. Si no veus el meu comentari es que no ha funcionat.

8. giulisa

Hola flora he escoltat totes les canços i la que més m’agradat ha sigut “bonito”
    ADW!!!

9. nataly

hola flora soc la nataly he vis les cansons que vas di i emb van agrradar maolt i despres vaig veure les cansons que i avia i tambe emb van agradar moltisim .adeu flora fins el divendres.

10. Melòmana

Hola! He estat mirant les cançons. M’ha agradat molt la selecció que has fet! Enhorabona! Hi ha una cançó que m’ha posat la pell de gallina i que m’agradaria fer amb els meus nens.. “La Música”, però he estat buscant la partitura i la lletra per internet i no l’he trobat enlloc. Em pots ajudar??? Gràcies

Current day month ye@r *