Impulsem la lectura!

Captura de pantalla 2013-09-20 a les 04.51.50

A l’atenció del Director/Directora,

Benvolguda, volgut,

desitjo que l’entrada al nou curs escolar s’hagi realitzat sense imprevists, i que el centre ja comenci a rutllar, amb il·lusió.
Suposo que ja haureu parlat amb el vostre claustre quin tipus d’oferta formativa s’ajustaria millor a les vostres necessitats.

Veureu, us ho comento perquè el Departament d’Ensenyament ofereix, no sé si n’esteu al cas, formació al voltant de la lectura: l’Impuls de la lectura preveu una oferta diversificada per donar resposta a les necessitats de cada centre. Pretén ajudar a millorar la competència lectora de l’alumnat: tallers de l’aprenentatge inicial de la lectura, tallers de lectura per a primària, taller Grup impulsor…

A la pàgina de “l’Impuls a la Lectura”podeu consultar tota l’oferta: mireu-la bé, de veritat que és interessant:

En el moment que travessa la formació permanent, penso que és una bona oportunitat que no s’hauria de deixar escapar.

A criteri vostre però, com sempre.