MERCAT DE SANTA EULÀLIA

Avui anem al mercat de Santa Eulàlia. Anem al mercat que tenim més a prop. Fan una fira de mercat medieval. Volem veure les parades de fruites, verdures, carnisseria, cansaladeria i moltes més. Portem les màquines de retratar perquè haurem de contestar unes preguntes:

Podem comprar roba al mercat?

Podem comprar pa?

Quantes parades  de carn “diferents”trobem?

Que es ven en una cansaladeria? i en una bacallaneria?

Totes les olives són verdes?

Tots els peixos són iguals? Busquem  3 peixos diferents.

També comprerem fruita per a fer una macedònia i esmorzar dilluns. Esbrinar quin preu te per comensal.

ja us ho explicarem!

Mercat de Santa Eulàlia

escrit pels alumnes d’AA

8 thoughts on “MERCAT DE SANTA EULÀLIA

1. silvia

Bona tarda!!

Soc la silvia, la mestra que va estar per l’escola fa uns mesos…com esteu??! ja veig que us ho passeu d’allpò més bé i apreneu moltes coses. Com us va anar pel mercat?! vareu comprar molt?!! avere si un dia em puc passar i faig una visita! que m’enrecordo molt de vosaltres. una forta abraçada a tots!!! sigueu bons i estudieu molt!!

2. itorrede Post author

Hola Silvia!: Estas bé al nou cole?. Ens agrada molt que ens has escrit. Ara preparem un conte per Sant Jordi, el farem amb un programa d’ordinadors i escrit en un full. També fem una rosa de fang de colors. Ja te l’ensenyarem ! petons

3. marlene de lourdes

Hola soc Marlene de 4t. y m’ha semblat molt divertit aixo del mercat m’auria agradat anar-hi.

4. itorrede Post author

Hola Marlene, estem molt contents que ens hagis vist. si que ha estat divertit i a la vegada hem après moltes coses. Moltes gràcies per escriure al nostre bloc. Fins aviat!

5. michell mejia

hola isabel q tal??? me muero por no estar aya con vosotros fue muy divertido ya os ire avisitar muy pronto saludos a todos los profes de mi parte aaaaaa…y por supuesto a la nuria vale.

ADIOS BESOS CUIDENSEN Y NUNCA LOS OLVIDARE.

XAOOOOOOOO