ELS DE SISÈ VAM ANAR A REFORESTAR

Els de sisè vam fer una sortida el passat dilluns 29 de febrer, que consistia en reforestar una part de la Serralada de Marina.
Durant l’activitat havíem de plantar llentiscle i romaní i ens van explicar com ho havíem de fer pas a pas:

El procés era el següent:

1. Buscar un lloc per plantar la nostra planta.
2.Treure les males herbes.
3.Fer un forat profund per posar-hi la planta.
4. Posar la planta al forat i posar-hi terra per sobre.
5.Regar la planta amb aigua.
6.Per acabar, agafar palla i posar-la a sobre de la terra perquè es mantingui humida, i així la planta aguantarà més temps mullada.

Ens ho vam passar molt bé i ho recomanem perquè l’experiència de plantar ha estat molt divertida.

20160229_10584320160229_105911

20160229_105952

20160229_112759

20160229_112637
Lucia Ramos 6è B

Un mini concert de saxo

Dimecres 24 de febrer els alumnes de 6è B vam fer una exposició del saxo davant dels nens i nenes de 6è A, perquè a l’àrea de música hem treballat el saxo i volíem ensenyar-los el què havíem preparat.

Aprofitant que jo vaig començar a tocar el saxo no fa gaire, vaig portar l’instrument a l’escola i, un cop finalitzada l’exposició, vaig tocar per tots els alumnes de sisè, la peça “Star Wars” amb el meu saxo alt.

Jo estava molt nerviós però crec que em va sortir prou bé. Quan vaig acabar ja estava més tranquil i content.

Crec que va ser una experiència divertida per a tots i totes. Va ser molt emocionant!!

Quim Pedragosa 6è B

Visita a l’Institut Pompeu Fabra

El passat divendres 12 de febrer els nens i nenes de sisè vam anar a visitar l’institut Pompeu Fabra perquè, com ja sabeu, aquest és el nostre últim any a l’escola i hem de triar a quin institut volem anar el curs que ve.
A l’institut Pompeu Fabra van triar a uns quants alumnes de 1r d’ESO que l’any passat anaven a l’Artur Martorell, perquè ens fessin de guia i en portessin per tot l’institut. Cadascú estava a un lloc diferent de l’institut i ens explicaven com funcionava cada espai.
Ens van explicar que tenen una Cantina i perquè serveix i ens van preparar una coca per esmorzar. Estava boníssima!!
Vam anar a veure el gimnàs, el pati, l’aula de tecnologia, l’aula d’idiomes i alguna aula de 1r d’ESO.
Al final ens van posar un Power Point sobre les activitats que feien i com funcionava l’ESO.
Va ser molt interessant!!!

Martina de Michelis

OBRA DE TEATRE: L’AVI TONET

L’altre dia els alumnes de sisè vam anar al teatre Círcol Catòlic a veure una obra de teatre: L’Avi Tonet.
L’obra tractava d’un nen al que li demanaven a l’escola que fes un escrit sobre una persona important per a ell. Tal i com diu el títol de l’obra, ell va triar l’avi Tonet, que feia un any que havia mort.
Durant tota la funció expliquen com era l’avi Tonet i quines coses genials feia amb el seu nét.
L’obra té ball, comèdia i històries de barrets i l’actor que feia d’avi Tonet tenia molta expressivitat.

En conclusió, l’obra m’ha agradat bastant perquè era molt emotiva però, a la vegada, també era emotiva.

Jan Solà

Fem un taller de mitja!!

A 6è hem fet un taller de mitja: hem après a fer el punt del dret i hem teixit una peça feta de llana: un buf, funda de mòbil, funda per a la flauta, etc. Alguns també hem fet pom-poms o ho hem decorat amb feltre.
Ens han ajudat algunes mares i àvies, a més de la mestra.
Aquest taller ha estat divertit i ens ha agradat perquè ens relaxa i hem après una cosa nova.
No ens importaria tornar-lo a fer!!!