Activitats Castanyada 2018

El temps ens va jugar una mala passada i dimecres 31 d’octubre al matí vam haver d’anul·lar les activitats previstes amb l’ESO (jocs tradicionals al pati, castanyada i passatge del terror) i amb els CFGM (visita guiada a Balaguer).

Els que sí van poder realitzar les activitats previstes van ser els alumnes de 2n de Batxillerat que van portar a terme una classe sobre com fer fotos amb el mòbil a càrrec de Jordi Bonet, fotògraf professional.

També, els alumnes de CFGS que, a la tarda, van celebrar una xocolatada i diferents tallers.

Les activitats previstes per l’ESO les van aplaçar a dilluns 5 d’octubre i, per desgràcia, el temps va tornar a fer de les seves i solament vam poder realitzar el passatge del terror.

equip organitzador Passatge del Terror (4tESO optativa Música)

L’activitat que havien de realitzar els alumnes de CFGM queda ajornada a un altre dia.

Si voleu veure les fotos feu clic aquí.