Taller sobre Autoestima i imatge personal per a l’alumnat de 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO participarà en el Taller “Autoestima i imatge personal“, a càrrec de la infermera Neus Arola, que porta el programa Salut i Escola a l’Institut.

El taller es portarà a terme a l’aula del grup, els següents dies:

• 3r d’ESO A: dimarts 16 d’octubre, de 8:15 a 9:15h.
  • 3r d’ESO B: dimarts 30 d’octubre, de 12:45 a 13:40h
  • 3r d’ESO C: dimarts 30 d’octubre, de 13:40 a 14:35h

El taller s’inclou dins la Mesa de Salut Jove del PMDE i PCDE.

Els objectius són: promoure l’acceptació del propi cos /generar crítica al voltant de la pressió social respecte els cànons de bellesa / educar per la salut referent a la gestió emocional en relació als hàbits alimentaris i facilitar informació dirigida a la primera detecció d’un trastorn de la conducta alimentària.

Els continguts del taller són: estereotips i bellesa / funció emocional social i relacional de l’alimentació / autoestima i auto imatge / descripció fenomenològica dels trastorns de la conducta alimentària.