Taller Hàbits saludables i presentació de la Consulta oberta per a l’alumnat de 1r d’ESO

La setmana vinent, l’alumnat de 1r d’ESO participarà en el Taller “Hàbits Saludables i presentació de la Consulta Oberta”, a càrrec de la infermera Neus Arola, que porta el programa Salut i Escola a l’Institut.

El taller es portarà a terme a l’aula del grup els següents dies:

• 1r d’ESO B: dilluns 15 d’octubre, d’11:30 a 12:30h
  • 1r d’ESO A: dimarts 16 d’octubre, de 9.15 a 10:15h.

El taller s’inclou dins la Mesa de Salut Jove del PMDE i PCDE.

Els objectius són fer un repàs dels hàbits saludables ja adquirits i conèixer el servei de la Consulta Oberta (lloc de realització, horari accessibilitat, els eixos a tractar ,…).

Els continguts són: repàs d’alimentació, exercici, descans, higiene, pantalles, etc., i detalls de la consulta oberta, funcionament.