Sortida de l’alumnat de CFGM Gestió Administrativa i Economia de Batxillerat

Dimarts 9 d’octubre de 2018, l’alumnat de CFGM de Gestió Administrativa i de Batxillerat que cursen Economia participen en l’activitat visita a empreses potenciadores del territori, organitzada dins el projecte Arrenca (projecte d’autoocupació juvenil) que organitza el Consell Comarcal i empreses col·laboradores.

En concret faran una visita al Centre d’Empreses Innovadores (CEI) de Balaguer, l’empresa Adeinnova energia, a Artesa i  la residència d’avis Torresorribes, a Cabanabona

L’horari previst és sortir des de l’Institut a les 8:40h a peu fins a Lapallavacara i preveiem tornar al voltant de les 13:00h. Abans i després de l’activitat es seguirà l’horari habitual de classes.

El desplaçament es fa en autocar, a càrrec del Consell Comarcal.