Sortida a Tarragona per a l’alumnat de CF branca Administrativa i d’Economia de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat

Dilluns 14 de maig de 2018, l’alumnat de CFGM de Gestió Administrativa, CFGS d’Administració i Finances i d’Economia de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat participen en una sortida a Tarragona per visitar el museu i port comercial i conèixer el seu funcionament: les característiques físiques, el tipus de mercaderies – procedències i destinacions – i el funcionament logístic del port.

L’horari previst és sortir des de l’institut a les 8:15h i tornar al voltant de les 17:30h a l’estació de busos.