Xerrada “Comença el joc” per a l’alumnat de 2n d’ESO

Els dies 17 i 18 d’abril de 2018, l’alumnat de 2n d’ESO assistirà a la xerrada “Comença el joc” a càrrec dels Mossos d’Esquadra.

La xerrada es portarà a terme a l’aula del grup els següents dies i horaris:

• 2nESO A; dimarts 17 d’abril, de 8:15 a 9:15h
  • 2n ESO B: dimecres 18 d’abril, de 10:30 a 11:30h
  • 2n ESO C: dimarts 17 d’abril, de 9:15 a 10:15h

L’objectiu de la xerrada és situar els jove en les normes que regeixen la societat, sobretot el codi penal i fer-los conèixer que al complir 14 anys es perd la impunitat penal i conscienciar-los sobre les conseqüències que els seus actes poden tenir. També vol instar als joves a ser reflexius sobre la importància de prendre bones decisions, de ser crítics i de posicionar-se davant de situacions reprovables.

Es tracta d’una activitat inclosa dins la mesa de salut del Pla Municipal de Dinàmica Educativa de Balaguer.