Taller sobre “Bullying i violència a les noves tecnologies” per alumnat de CFGM

Dimarts 27 de febrer de 2018, l’alumnat de CFGM d’Atenció a Persones, i de 1r CFGM Gestió Administrativa, va participar en el taller sobre Bullying i violència, a través de les noves tecnologies, a càrrec de Creu Roja Joventut a la Noguera.

Dimarts 6 de març de 2018, van assistir al mateix taller l’alumnat de CFGS d’Integració Social.

El taller intenta explicar el concepte de bullying i els tipus de maltractament, / identificar les persones implicades en un cas de bullying i reflexionar sobre les causes i repercussions del bullying a curt i llarg termini /identificar els diferents agents que podem ajudar a les víctimes que pateixin situacions de bullying i despertar el sentiment de responsabilitat i culpabilitat davant el patiment de les víctimes de bullying i de les seves famílies / practicar les habilitats socials necessàries per poder prevenir-lo.