Els alumnes de francès de 3r d’ESO celebrem “la Chandeleur”

El 2 de febrer de 2018 els alumnes de 3r d’ESO que cursen Francès van celebrar la festa francesa de “la Chandeleur”, festa en la qual els francesos mengen crêpes.

En aquest dia es celebra la festa de la Candelària o  presentació de Jesús al Temple.

A França es coneix com el dia de la crêpe. La tradició de les crêpes té a veure amb les collites: es deia  que si no es feien crêpes aquest dia, el blat es podriria. A més calia voltejar la crêpe amb una mà i amb dues  monedes  en l’altra mà, i després embolicar les  monedes amb la crêpe, guardar-les tot un any i donar-les als pobres l’any següent.