Sortida a Barcelona de l’alumnat d’ESO

El Dep. d’Educació Física juntament amb el Consell Esportiu de la Noguera han programat una sortida adreçada a lalumnat d’ESO  per dimecres 20 de desembre de 2017.

Els alumnes participaran en les activitats organitzades pel FC Barcelona d’encesa de llums de Nadal (mini camps de futbol amb monitors , mini camps de bàsquet amb monitors, escenaris amb actuacions de màgia, concerts…i un llarg etc), podran visitar el Museu del Barça i assistiran al partit de l’Eurolliga de Bàsquet entre el Barça Lassa i l’Unicaja de Málaga.

L’horari previst és sortir de l’Institut a les 15:00h i tornar al voltant de les 24:00h, a l’estació d’autobusos.