Participació en la Trobada de centres escolars de la Noguera 2017

Dijous 14 de desembre de 2017, l’alumnat de Batxillerat i de CFGM de Gestió Administrativa van participar en la Trobada de Centres de la Noguera 2017, que es va portar a terme al Teatre de Balaguer.

La trobada va tenir tres parts diferenciades:

• En la primera, l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) va explicar als estudiants els diferents ajuts que hi ha per fer estudis superiors no obligatoris i quins tràmits cal fer per demanar-los.
  • En la segona part, es va fer la cloenda de la 5a edició del projecte ARRENCA, de formació en habilitats empresarials per a joves pre-universitaris. Tres joves universitaris que han desenvolupat la seva idea empresarial a la comarca de la Noguera van explicar la seva experiència a la universitat i també com van veure una oportunitat empresarial al nostre territori per desenvolupar la seva carrera professional. Tot seguit empresaris de la Noguera que han participat en el projecte Arrenca els van donar consells per tirar endavant una empresa, i es van lliurar els premis a les més ben valorades propostes de millora que els joves els van fer arribar després de visitar les seves empreses.

•  La trobada va finalitzar amb el taller participatiu “Les tres claus per parlar en públic” a càrrec de Jordi Urgell, que ha impartit altres formacions a joves i empresaris en el marc del projecte Arrenca.