Activitat “Un futur millor, en mans de tothom”, per l’alumnat de 2n i 3r d’ESO

Dijous 2 de novembre de 2017, l’alumnat de 2n i 3r d’ESO participarà en l’activitat “Un futur millor, en mans de tothom”, a càrrec de Fungastic (Gas Natural Fenosa), per aprofundir en el recurs del gas natural, les fonts d’energia i l’eficiència energètica.

L’activitat es portarà a terme a la biblioteca de l’institut, en els següents horaris:

• de 9:15 a 10:15h: 2n ESO C
  • de 10:30 a 11:30h: 2n d’ESO A
  • d’11.·0 a 12:30h: 3r d’ESO A
  • de 12:45 a 13:40h: 2n d’ESO B
  • de 13:45 a 14:35h: 3r d’ESO B

Es tracta d’una activitat educativa basada en els jocs d’escapada en la qual l’alumnat haurà de resoldre un repte col·lectiu a partir de la superació d’enigmes i desafiaments per equips. És una missió secreta que es desvela a través d’un vídeo cinematogràfic. L’activitat vol fomentar el treball en equip, incorporant eines digitals de realitat virtual i realitat augmentada, desenvolupant les intel·ligències múltiples de l’alumnat.