Participació de l’alumnat de 2n d’ESO en la “Fira de Ciència al Mercadal”

Divendres 27 d’octubre de 2017, els alumnes de 2n d’ESO participaran en la Fira de Ciència al Mercadal, que s’organitza dins el Pla Municipal  i el Pla Comarcal de Dinàmica Educativa.

L’horari previst és sortir de l’Institut a les 9:00h i tornar al voltant de les 13:30h.

Abans i després es seguirà l’horari habitual de classe.

Es tracta d’una fira científica amb demostracions d’experiments de base científica, per despertar la curiositat i fomentar la recerca i l’esperit crític dels nostres infants i joves, ja que està adreçat a tot els nivells educatius, des de P3 fins a Batxillerat.  L’alumnat presentarà a la plaça del Mercadal els experiments del IV concurs d’Experiments de pel·lícula.