L’alumnat de CFGM Gestió Administrativa i de Batxillerat (economia) en la Visita a empreses potenciadores del territori

Dimarts 17 d’octubre de 2017, l’alumnat de CFGM de Gestió Administrativa i de 1r i 2n de Batxillerat que cursa Economia i Economia d’empresa van participar en l’activitat Visita a empreses potenciadores del territori: viver d’empreses de Balaguer, Cerveses de Ponent, a Seró i Càmping La Noguera, a St. Llorenç de Montgai.

Es tracta d’un taller inclòs dins el projecte Arrenca -projecte de foment de l’emprenedoria juvenil i de cerca d’oportunitats al nostre territori – organitzat per l’Oficina Jove del Consell Comarcal de la Noguera i programat pel Departament Administratiu de l’Institut.