Mosaic al riu amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient

Dijous 5 de juny de 2014 -Dia Mundial del Medi Ambient- l’alumnat d’ESO de l’Institut va elaborar un Mosaic en favor de la campanya “MOBILitza’t per la selva”, organitzada per l’Institut Jane Goodall, i a la qual ens hem adherit.

FotoFoto

Durant els darrers mesos els alumnes d’Escola Verda han recollit mòbils i/o bateries en desús a totes les aules; els beneficis que s’obtinguin del reciclatge dels elements útils dels mòbils es destinaran al Centre de Recuperació de Ximpanzés a Tchimpounga (Congo).

Foto

L’activitat d’aquest dijous ha consistit a elaborar el mosaic de la campanya -en col·laboració de tot l’alumnat d’ESO – en el marge esquerre del riu Segre, animats per l’alumnat de 4t d’ESO que ha après a tocar batukada.

FotoFotoFoto

Més fotos, aquí.

Per petita que sigui la teva aportació,

entre tots podem marcar una gran diferència.

Per la selva, MOBILitza’t !

Part de la solució és a les nostres mans …

Aquest article ha estat publicat en Activitats, Escola Verda. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.