L’Arbre dels Valors

Al llarg del primer trimestre els alumnes de l’aula oberta, en coordinació amb l’Escola Verda, han elaborat un arbre de Nadal amb palets reciclats.

El procés ha estat completament mecànic i artesanal: traslladar i desmuntar els palets, clavar les fustes al tauló, pintar les lletres, collar-lo a la façana de l’Institut i, finalment, il·luminar-lo,,, Agraïm el mestratge i dedicació dels professors Jaume Barbosa i Montse Vendrell, sense ells no hauria estat possible.

A més, els vint valors que hi ha inscrits van ser proposats entre totes les tutories d’ESO, Batxillerat i Cicles: pau, esforç, educació, llibertat, bellesa, creativitat, generositat, justícia, compassió, humilitat, amistat, consciència, alegria, esperança, … Es tracta de valors que volem que estiguin presents en les nostres vides. Es pot dir, doncs, que hi ha participat tot l’Institut.

L’esforç ha valgut la pena, i des del dia 13 de desembre que podem disfrutar-­lo tots els alumnes, professors i persoal PAS del centre.

Us convidem a tots a visitar-lo!

De moment us deixem un reportatge gràfic que recull tot el procés (si feu clic sobre la imatge veureu totes les fotos).

Arbre dels Valors

Aquest article ha estat publicat en Activitats, Escola Verda. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.