Taller sobre “Bullying i violència a les noves tecnologies” per alumnat de CFGM

Dimarts 27 de febrer de 2018, l’alumnat de CFGM d’Atenció a Persones, i de 1r CFGM Gestió Administrativa, participa en el taller sobre Bullying i violència, a través de les noves tecnologies, a càrrec de Creu Roja.

El taller es portarà a terme a la Biblioteca de l’institut , de 9:15 a 11:15h.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

L’alumnat de 4t d’ESO a l’exposició “Sota Pressió”

Els dies 19 i 21 de febrer de 2018, l’alumnat de 4t d’ESO B i A -respectivament- van fer una visita a l’exposició Sota Pressió i van realitzar un taller sobre drogues, a Lapallavacara.

La mostra organitzada per l’oficina jove de la comarca i l’associació Antisida de Lleida mostra de manera gràfica com afecta la pressió de grup a l’hora de prendre decisions. La visita va servir també per dur a terme un taller sobre drogues, relacionat amb la temàtica de la mostra.

Més fotos, fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Sortida a la Colònia Güell i al Parlament de Catalunya per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO

El Departament de Ciències Socials ha previst per dimarts 27 de febrer de 2018 una sortida per visitar la Colònia Güell i, a la tarda, a Barcelona, fer una visita al Parlament de Catalunya, adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

Respecte a l’horari: sortirem des de l’Institut a les 8:20h i preveiem estar de tornada a les 20:30-21:00h aprox. a l’estació d’autobusos.

Cal que l’alumne porti l’esmorzar i el dinar.

Activitat “Sing Along”, per a l’alumnat de 1r d’ESO

Dilluns 26 de febrer de 2018, l’alumnat de 1r d’ESO participarà en l’activitat Sing Along, organitzada pel Departament de Llengües Estrangeres.

L’activitat es portarà a terme al gimnàs de l’institut, de 10:30 a 12:00h.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Sortida a esquiar per a l’alumnat d’ESO

Divendres 23 de febrer de 2018, l’alumnat d’ESO fa una sortida a esquiar a l’estació de Boí-Taüll. La majoria d’alumnes practicaran l’esquí – molts d’ells amb un curset de dues hores- i, d’altres, l’snow.

HORARI: sortim a les 6:30h des de l’estació d’autobusos i preveiem estar de tornada al voltant de les 19:45h., al mateix lloc.

MATERIAL QUE HA DE PORTAR L’ALUMNE/A : Sortir de casa vestit amb roba adequada d’esquí i d’abric (pantalons impermeables i anorac) i calçat esportiu o de muntanya. Guants d’esquí. Ulleres de sol (millor si són d’esquiar).  Crema solar i labial. Mitjons alts i una mica dobles (per evitar que les botes facin mal), millor si són transpirables. Motxilla amb roba de recanvi (xandall, mitjons,…) per deixar a l’autocar i canviar-nos en cas que ens mullem (sobretot per aquells alumnes que es el 1r cop que esquien). Petita motxilla amb l’esmorzar i el dinar, caldrà portar-la a sobre tot el dia. Una bona opció és que la comparteixin entres 2 o 3 per tal d’evitar anar carregats. A l’estació hi ha guixetes per deixar-les però no sabem si n’hi haurà de buides. També hi ha cafeteria i els alumnes poden comprar beure i el dinar, si volen.

MATERIAL DE LLOGUER: Per aquells que lloguen material,  el lloguer inclou: esquís/taula de snow, botes i pals i casc. L’alumne és responsable de la seva pèrdua.

CURSET D’ESQUÍ/SNOW: Dura 2 hores i els monitors els agrupen segons el nivell que veuen que tenen. No sabem a quina hora serà fins arribar a pistes. Esperem tenir-los només arribar.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida a esquiar per a l’alumnat d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO -que fa ViP- a l’exposició “El retrat de la mirada”

Divendres 16 de febrer, l’alumnat de 4t d’ESO que fa Visual i Plàstica va anar al Museu Comarcal de la Noguera per fer una  visita guiada a l’exposició “El retrat de la mirada” de Francesc Borràs i un taller.

Aquí teniu el que van fer al taller:

Totes les fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de 4t d’ESO -que fa ViP- a l’exposició “El retrat de la mirada”

Visita a l’exposició “El retrat de la mirada” per l’alumnat d’Història de l’Art

Dimecres 22 de febrer, l’alumnat de 2n de Batxillerat que fa  Història de l’Art anirà al Museu Comarcal de la Noguera per fer una  visita guiada a l’exposició “el retrat de la mirada” de Francesc Borràs.

L’horari de l’activitat és de 12:45 a 14:35h, sortint i tornant a peu a l’institut.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Visita a l’exposició “El retrat de la mirada” per l’alumnat d’Història de l’Art

Alumnat disfressat amb motiu del Carnaval

Malgrat que a l’institut no celebrem el Carnaval, permetem que l’alumnat vingui disfressat i seguim l’horari habitual de classes.

Aquí teniu algunes fotos del passat 9 de febrer de 2018:

Totes les fotos aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Alumnat disfressat amb motiu del Carnaval

Els dies 19 i 21 de febrer de 2018, l’alumnat de 4t d’ESO B i A -respectivament- faran una visita a l’exposició Sota Pressió i realitzaran un taller sobre drogues, a Lapallavacara.

L’horari de l’activitat és de 8:15 a 10:15h, anat i tornant a peu des de l’Institut.

La visita serveix també perquè des de l’àrea de salut de l’oficina jove de la comarca s’expliqui els serveis d’aquest recurs als joves i també per dur a terme un taller sobre drogues, relacionat amb la temàtica de la mostra.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de 4t d’ESO visitarà l’exposició “Sota Pressió” i portaran a terme un taller sobre drogues

Divendres 16 de febrer de 2018, l’alumnat de 1r de CFGM d’Atenció a persones anirà a Lapallavacara per visitar l’exposició “Sota pressió” i realitzar el taller “La caixa d’eines“, a càrrec de l’associació Antisida.

L’horari previst és des d’11:45 a 13:40h.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Visita a l’exposició “Sota Pressió” i taller “La caixa d’eines” per a l’alumnat de 1r CFGM Atenció a Persones