Preinscripció i matrícula Cicles Formatius

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’alumnat de 2n CFGS d’Integració Social a l’escola Vedruna

Els dies 15 i 22 de maig de 2018, l’alumnat de 2n curs de CFGS d’Integració Social van anar a l’escola Vedruna de Balaguer a realitzar dinàmiques socials amb el seu alumnat.

ç

Més fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de 2n CFGS d’Integració Social a l’escola Vedruna

L’alumnat de 3r d’ESO al CdA de les Valls d’Àneu

Del 15 al 18 de maig de 2018, l’alumnat de 3r d’ESO va portar a terme el treball de síntesi al CdA de les Valls d’Àneu, a Esterri d’Àneu.

Durant els 4 dies, l’alumnat va realitzar activitats diverses com: visita guiada als Salins de Gerri de la Sal, activitat d’orientació i paisatge,  el Bosc del Gerdar,  estudi d’un habitatge, estudi del  riu i excursió al Parc Nacional d’Aigüestortes.

Totes les fotos aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de 3r d’ESO al CdA de les Valls d’Àneu

Participació de l’alumnat d’ESO en la Diada Olímpica

Divendres 25 de maig de 2018, l’alumnat d’ESO participa en la Diada Olímpica que es celebra a Balaguer.

Els alumnes practicaran diferents esports en les diferents instal·lacions de  la ciutat: Futbol 7, futbol Sala, Tennis Taula, Bàsquet, Bàdminton, Hip Hop i Aeròbic, Hòquei, Tennis i Paddle, Duatló i Piragüisme.

Tots els alumnes anirem i tornarem a peu des de l’Institut.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Preinscripció i matrícula Batxillerat

Preinscripció:

• Del 14 al 24 de maig.

• Del 4 al 11 de juliol.
Publicat dins de General | Deixa un comentari

Dilluns 14 de maig de 2018, l’alumnat de CFGM de Gestió Administrativa, CFGS d’Administració i Finances i d’Economia de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van realitzar una sortida a Tarragona per visitar el museu i port comercial i conèixer el seu funcionament: les característiques físiques, el tipus de mercaderies – procedències i destinacions – i el funcionament logístic del port.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de CF branca Administrativa i d’Economia de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat a Tarragona

L’alumnat de 1r d’ESO en el CdA del Delta de l’Ebre

Del 9 a l’11 de maig de 2018, l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una estada de 3 dies al Camp d’Aprenentatge del Delta de l’Ebre, a sant Carles de la Ràpita.

L’alumnat va descobrir Sant Carles fent una gimcana, va anar en bicicleta fins a la bassa tot estudiant les aus i va fer una passejada en vaixell per investigar què menja el musclo.

Totes les fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de 1r d’ESO en el CdA del Delta de l’Ebre

L’alumnat de 2n ESO en el viatge a València

Del 8 a l’11 de maig de 2018, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar un viatge per terres valencianes.

Van passejar per la ciutat de València, van anar a la Ciutat de les Arts (hemisfèric, museu de la ciència i oceanogràfic), van fer un passeig en barca per l’albufera, una gimcana a la platja d’Oliba i van acabar el viatge passant un dia a Portaventura.

Totes les fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de 2n ESO en el viatge a València

L’alumnat d’ESO en les audicions musicals: “Un viatge pel Jazz”

Dilluns 14 de maig de 2018, l’alumnat d’ESO ha participat en l’activitat  “Un viatge pel Jazz dins la segona edició de la mostra internacional “Jazz al pati”.

Es tracta d’una activitat nova dins de la segona edició del festival on els professors de l’Escola Municipal de Música interpreten diferents peces per explicar als alumnes la història del jazz.

Més fotos aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat d’ESO en les audicions musicals: “Un viatge pel Jazz”

Acte de lliurament d’orles

El proper divendres 18 de maig, a les 20:00h al Teatre Municipal de Balaguer, realitzarem l’acte de lliurament d’orles als alumnes que acaben els estudis de Batxillerat i de Cicles Formatius de grau mitjà i de grau superior.

L’apadrinament de l’acte anirà a càrrec del Sr. Josep Giralt i Balagueró, director del Museu de Lleida.

Publicat dins de Activitats, El Centre, General | Comentaris tancats a Acte de lliurament d’orles