Alumnat de 3r d’ESO fent de voluntaris del Gran Recapte d’aliments

Divendres 1 de desembre de 2017, l’alumnat de 3r d’ESO va col·laborar amb el Gran Recapte d’aliments fent de voluntaris en diferents supermercats de Balaguer.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Adhesió al dia mundial contra la violència de gènere

Dissabte 25 de novembre de 2017 es commemora el dia internacional contra la violència de gènere.

L’Institut s’adhereix a aquest dia per eradicar la violència de gènere.

Des de l’àrea d’Educació Física, l’alumnat d’ESO llegirà el manifest de món de l’esport.

Totes les fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Adhesió al dia mundial contra la violència de gènere

L’alumnat d’Història de l’art visitarà l’exposició “Odem Stimuzak”

Dimarts 5 de desembre de 2017, l’alumnat de 2n de Batxillerat d’Història de l’Art realitzarà una visita a l’exposició Odem Stimuzak, d’Agnès Pe, a la Fundació Marguerida de Montferrato, a Balaguer.

L’horari de l’activitat és sortir de l’Institut a les 12:45h. i tornar al voltant de les 14:00h.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Sortida extraescolar a caminar: dissabte 2 de desembre

Dissabte 2 de desembre de 2017 està prevista una sortida extraescolar a caminar fins el mirador de Gerb.

Anirem en tren. Horari d’anada: 8’05 h Vilanova de la Barca / 8’08 h Térmens /8’12 h Vallfogona de Balaguer / 8’25 h Balaguer / 8’30 h  arribada a Gerb. Horari de tornada: 14 h Gerb / 14’08 h Balaguer / 14’12 h Vallfogona / 14’16 h Térmens / 14’22 h Vilanova de la Barca

Què cal portar? roba d’abric, impermeable amb caputxa, roba esportiva, calçat trekking (no cal bota de muntanya), motxilla amb aigua, fruita, entrepà, fruits secs, etc.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida extraescolar a caminar: dissabte 2 de desembre

Cursa d’orientació (alumnat de 3r d’ESO i Aula Oberta)

El 23 de novembre de 2017, l’alumnat de 3r d’ESO i l’Aula Oberta van participar en una cursa d’orientació pel Pla d’Almatà.

Es tractà d’una activitat d’interpretació de mapes a diferents escales, organitzada pel Departament de Tecnologia conjuntament amb el d’Educació Física.

Segons llegim al web de l’FCOC, “una cursa d’orientació es pot prendre com un agradable passeig en mig de la natura o com una activitat atlètica competitiva. Les curses d’orientació estimulen el poder de concentració, la presa ràpida de decisions, l’autonomia personal i la imaginació, ja que cal interpretar la informació que ofereix el mapa i contrastar-la amb la realitat que veiem a l’entorn, per saber on estem i cap on hem d’anar. L’orientació és un esport integral i complet en cos i ment”.

L’activitat ha estat possible gràcies al treball realitzat per l’alumnat de l’Aula Oberta que ha fabricat els 16 punts de control que els participants tenien marcats en el mapa i que havien de visitar en el mínim temps possible.

Cadascú al seu ritme va anar trobant els diferents controls escampats per l’altiplà, motiu pel qual podem dir que a l’Almatà ens orientem!

Totes les fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Cursa d’orientació (alumnat de 3r d’ESO i Aula Oberta)

L’alumnat de 1r d’ESO en el Mundial de Futbol Sala Femení

El 23 de novembre de 2017, l’alumnat de 1r d’ESO va assistir a un partit del mundial de futbol sala femení que es celebrava a aquells dies a Balaguer.

En concret van assistir al partit entre la selecció de Taiwan i la de França.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de 1r d’ESO en el Mundial de Futbol Sala Femení

Taller de mindfulness en matèria de salut per l’alumnat d’ESO

Dilluns 27 i dijous 30 de novembre, l’alumnat d’ESO participarà en un taller de mindfulness en matèria de salut.

L’activitat es portarà a terme a l’aula del grup en el següent horari:

• Dilluns 27 de novembre:
  • de 9:15 a 10:15h.:  2n d’ESO B
  • de 10:30 a 11:30h: 1r d’ESO A
  • de 13:40 a 14:35h: 1r d’ESO B
  • Dijous 30 de novembre:

• de 9:15 a 10:15h.:  2n d’ESO A
  • de 10:30 a 11:30h: 2n d’ESO C

Es tracta d’una activitat inclosa dins el programam Salut i Escola.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Taller de mindfulness en matèria de salut per l’alumnat d’ESO

Col·laborem en el Gran Recapte d’Aliments (fins el 4/12)

Divendres 1 i dissabte 2 de desembre de 2017 es porta a terme el Gran Recapte d’aliments.

L’alumnat de 3r d’ESO s’adhereix a la campanya, recollint aliments a l’institut. És per això que agrairíem que portéssiu arròs, cereals, llegums cuites, llaunes de conserva, llet, llet infantil, xocolata, cola cao, torrons…, i, en general, aliments peribles de llarga vida útil.

Teniu temps fins dilluns 4 de desembre.

A l’entrada de l’institut hem ubicat una caixa per anar deixant els aliments.

Gràcies a tots!

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Col·laborem en el Gran Recapte d’Aliments (fins el 4/12)

L’alumnat de CFGS en una xerrada a càrrec del SIAD

Dilluns 20 de novembre de 2017, l’alumnat de Cicles Formatius de Grau Superior van assistir a una xerrada a càrrec del SIAD (Servei d’Informació i Atenció a les Dones).

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de CFGS en una xerrada a càrrec del SIAD

L’alumnat de 1r d’ESO assistirà a un partit del mundial de futbol sala femení

Dijous 23 de novembre de 2017, l’alumnat de 1r d’ESO assistirà a un partit del mundial de futbol sala femení que es porta a terme aquesta setmana a Balaguer.

Sortirem de l’institut a les 9:15 h i tornarem a les 12:30h aproximadament.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de 1r d’ESO assistirà a un partit del mundial de futbol sala femení