Sortida de l’alumnat de Geografia de 2n de Batxillerat

Dimecres 24 de gener de 2018, l’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa Geografia realitza una sortida per visitar l’observatori- radar del Servei Meteorològic de Catalunya (a La Panadella). el parc eòlic de Santa Coloma,i el balneari de Vallfogona de Riucorp i Guimerà.

Es tracta d’una sortida organitzada pel Departament de Ciències Socials en col·laboració amb el Departament de Geografia de la UdL (geolocal).

L’horari previst és sortir a les 8:15h i tornar a les 14:35h.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Sortida a Lleida de l’alumnat de 4t d’ESO (ciències) i tot 1r de Batxillerat

Dimarts 23 de gener de 2018, l’alumnat de 4t d’ESO que cursa Biologia i Física i Química i tot l’alumnat de 1r de Batxillerat, realitzen una sortida a Lleida per a realitzar el taller “Investiga la vacuna del ViH“, al Caixafòrum i visitar la Seu Vella.

Es tracta d’una activitat organitzada pel Dep. de Ciències de la Naturalesa.

L’horari previst és de 8:30h a 14:35h.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida a Lleida de l’alumnat de 4t d’ESO (ciències) i tot 1r de Batxillerat

Scottish Dancing & Songs, amb l’alumnat de 2n i 4t d’ESO

Dimecres 10 de gener de 2017, l’alumnat de 2n d’ESO i de 4t d’ESO van participar en l’activitat -organitzada pel Departament de Llengües Estrangeres- “Scottish Dancing & Songs“.

Els alumnes van gaudir del so de la gaita i van aprendre a ballar danses escoceses.

Totes les fotos i vídeos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Scottish Dancing & Songs, amb l’alumnat de 2n i 4t d’ESO

Ja tenim les fotos del Festival de Nadal (alumnat d’ESO)

El 22 de desembre de 2017, l’alumnat d’ESO va participar en el Festival de Nadal al pavelló del Molí de l’Esquerrà.

Totes les fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats | Comentaris tancats a Ja tenim les fotos del Festival de Nadal (alumnat d’ESO)

Xerrada del periodista David Marin a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO

El 20 de desembre de 2017, el periodista del diari “El Punt Avui”: David Marin va fer una xerrada a l’alumnat de 1r  2n d’ESO sobre com funciona un diari, les parts o seccions que ha de tenir, d’on surten les notícies, com és l’ofici de periodista, …

Es tractà d’una de les activitats prèvies al projecte que aquest alumnat durà a terme el mes de febrer.

Més fotos fent clic aquí.

Si voleu, podeu veure aquí les dues xerrades:

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Xerrada del periodista David Marin a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO

Activitat “Scottish Dancing & Songs” per l’alumnat de 2n i 4t d’ESO

Dimecres 10 de gener de 2018, l’alumnat de 2n i 4t d’ESO participarà en l’activitat Scottish Dancing &Songs, organitzada pel Departament de Llengües Estrangeres.

El preu de l’activitat és de 5,5€, que cal pagar en efectiu a la Secretaria (hi ha temps fins dimecres  17).

L’activitat es portarà a terme al Gimnàs de l’Institut en el següent horari:

• 2n ESO A i 2n ESO TID:  de 9:15 a 10:35h.
  • 2n ESO B i 2n ESO C: d’11:00 a 12:20h
  • 4t ESO: de 12:45 a 14:05h

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Activitat “Scottish Dancing & Songs” per l’alumnat de 2n i 4t d’ESO

Festival de Nadal 2017 (alumnat d’ESO)

Divendres 22 de desembre de 2017 vam celebrar el Festival de Nadal al pavelló Molí de l’Esquerrà, amb tot l’alumnat d’ESO.

Aquí teniu les actuacions realitzades:

Al gener de 2018, en tornem a veure.

BON NADAL I ANY NOU 2018

Publicat dins de Activitats | Comentaris tancats a Festival de Nadal 2017 (alumnat d’ESO)

Activitats nadalenques realitzades en diferents àrees

Tot seguit una mostra de diferents activitats, manualitat… realitzades per l’alumnat en diferents àrees amb motiu de Nadal.

Manualitats

1r ESO C (anglès)

1r ESO C (socials/tutoria)

1r ESO TID (socials)

1r ESO C (tecnologia)

2n ESO TID (anglès)

Aula Oberta (socials)

4t ESO (llatí)

Decoracions nadalenques

aula de CFGM Gestió Administrativa

Calendaris d’Advent i activitats en braile

CFGM Atenció a Persones

Nadales

Publicat dins de Activitats | Comentaris tancats a Activitats nadalenques realitzades en diferents àrees

L’alumnat d’ESO al palau Blaugrana

Dimecres 20 de desembre de 2017. el Dep. d’Educació Física juntament amb el Consell Esportiu de la Noguera, van programar una sortida adreçada a l‘alumnat d’ESO.

Els alumnes van visitar les instal·lacions del FC Barcelona, el Museu del Barça i van assistir al partit de l’Eurolliga de Bàsquet entre el Barça Lassa i l’Unicaja de Málaga.

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

Festival de Nadal (alumnat d’ESO)

Divendres 22 de desembre de 2017 hem previst celebrar un Festival amb l’alumnat d’ESO, al pavelló Molí de l’Esquerrà. Cada grup classe s’ha preparat una actuació i allà ens la mostraran a tots.

L’horari previst és:

• de 8:15h a 10.15h: classe habitual
  • de 10:15h a 10:45h: pati. L’alumnat de 4t d’ESO ven coca i xocolata.
  • 10:45h: tornar a classe, endreçar i baixar caminant cap al pavelló
  • 11:30h-11:45h: inici del Festival
  • actuació sorpresa de final de festa
  • 13:45h -14:00h: tornada caminant cap a l’institut

Els alumnes sancionats NO participen en l’activitat i s’han de quedar al centre (cal que portin el material lectiu).

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Festival de Nadal (alumnat d’ESO)