Jornada de Portes obertes de cicles formatius

8 de maig de 2018 de 17:30 a 20:00 hores
Vine, informa’t i participa als tallers dels cicles formatius de l’Institut Almatà.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Jornada de Portes obertes de cicles formatius

Gimcana de l’alumnat d’ESO amb motiu de la Diada de sant Jordi

Dilluns 23 d’abril de 2018, amb motiu de la Diada de sant Jordi, el professorat de l’institut va dissenyar una gimcana cultural adreçada a l’alumnat d’ESO.

L’alumnat de 4t d’ESO estava de control a les diferents proves i els de 1r, 2n i 3r hi participaven en 19 equips.

Més fotos fent clic aquí.

L’equip guanyador va ser l’equip 11, format pels alumnes de 2n d’ESO: Pili Fantova, Alexandra Papell, Aina Torrubiano, Laura Pujol, M.del Mar Vega, Mireia Rodríguez, Jianlam Camarasa i Irene González.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Gimcana de l’alumnat d’ESO amb motiu de la Diada de sant Jordi

L’alumna de 1r d’ESO: Berta Torreguitart, guanyadora del segon premi del Certamen Literari Escolar sant Jordi 2018, organitzat pel Pla Municipal de Dinàmica Educativa de Balaguer

El premi va ser recollir el 23 d’abril a Lapallavacara.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumna de 1r d’ESO Berta Torreguitart, segon premi del Certamen Literari Escolar sant Jordi 2018

Sortida a la fàbrica Bon Àrea de Guissona, de l’alumnat de 3r d’ESO

Divendres 27 d’abril de 2018, l’alumnat de 3r d’ESO realitza una sortida per visitar la fàbrica Bon Àrea de Guissona. A més de visitar la fàbrica, els alumnes podran dinar al seu menjador.

L’horari de l’activitat és de 8:15 a 14:35h.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida a la fàbrica Bon Àrea de Guissona, de l’alumnat de 3r d’ESO

Participació de l’alumnat de 2n d’ESO en la X Gimcana Lingüística

Dimecres 25 d’abril de 2018 es celebra la X Gimcana Lingüística en la que participa l’alumnat de 2n d’ESO de tots els centres de la comarca.

Es tracta d’un concurs lúdic i didàctic per donar a conèixer la riquesa del patrimoni lingüístic de la nostra comarca : particularitats dialectals pròpies, riquesa lèxica, geografia lingüística, toponímia, antroponímia, etimologia, etc. També es treballen temes lingüístics més generals relacionats amb la diversitat lingüística.

L’activitat es portarà a terme de 10:00h a 13:30h aprox.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Participació de l’alumnat de 2n d’ESO en la X Gimcana Lingüística

Alumnes de 2n de Batxillerat a l’Olimpíada d’Economia

Dimecres 18 d’abril de 2018, alguns alumnes de 2n de Batxillerat van participar en la fase local de l’Olimpíada d’Economia que es va portar a terme a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

Els alumnes són: Marco Antonio Español, Meritxell Munsó, Guillem Prat i Albert Ramírez.

L’Olimpíada d’Economia és un concurs acadèmic d’àmbit estatal, que té com a objectiu estimular i fomentar l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves i aprofundir els lligams necessaris entre els estudis de secundària i universitat.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Alumnes de 2n de Batxillerat a l’Olimpíada d’Economia

Gimcana organitzada pel professorat amb motiu de la Diada de sant Jordi

Dilluns 23 d’abril de 2018, amb motiu de la Diada de sant Jordi, el professorat de l’institut ha dissenyat una gimcana cultural adreçada a l’alumnat d’ESO.

L’alumnat de 4t d’ESO estarà a les proves i els de 1r a 3r d’ESO participaran en equips.

L’horari de l’activitat és de 12:45 a 14:35h.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Gimcana organitzada pel professorat amb motiu de la Diada de sant Jordi

Viatge a Brighton i estada en famílies del 23 al 27 d’abril

Del 23 al 27 d’abril de 2018, alguns alumnes de 3r i 4t d’ESO realitzen un viatge a Anglaterra, concretament a Brighton on assistiran a classes d’angles, a més d’estar allotjats en famílies per familiaritzar-se amb la llengua anglesa.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Viatge a Brighton i estada en famílies del 23 al 27 d’abril

Caminada amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física

Dilluns 16 d’abril de 2018, l’alumnat de 1r, 3r i 4t d’ESO van realitzar una caminada de dues hores  per Balaguer  (gairebé 5 km), per commemorar el Dia Mundial de l’Activitat Física.

El lema d’enguany és “Acumula 30 minuts d’activitat física diària si ets adult i 60 minuts si ets un infant o adolescent!

Totes les fotos fent clic aquí

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

L’alumnat de CFGM Atenció a Persones al centre sociosanitari Hestia de Balaguer

Divendres 13 d’abril de 2018, l’alumnat de CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència va realitzar una visita al centre sociosanitari i de salut mental Hestia de Balaguer.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de CFGM Atenció a Persones al centre sociosanitari Hestia de Balaguer