Tot és música

Bloc de Música de l’escola SAMC de Cornellà de Llobregat

Edició de so…audacity. Crearem un audio-conte.

Publicat per aandreu8 el 13 de/d' gener de 2010

En aquesta segona avaluació haureu de treballar   tots en grup amb un objectiu…crear un audio-conte. Emularem als programes antics de la radio de fa més de cincuanta anys on en la seva programació hi havien contes narrats amb música i efectes sonors afegits.

Us donaré tot un seguit de contes i triarem un. Després començarem a treballar amb el programa d’edició de so Audacity.

Us deixo el link per descarregar: Click a descarrega…

DESCARREGA

Un com que tenim el programa aqui us deixo un tutorial on explica com funciona..

Un cop que ja sabem com funciona aquest gran programa começarem..però haureu de buscar una música que acompanyi el conte, que clar a de sonar fluix per tal que la vostra veu s’escolti i també haureu de buscar efectes sonors.

Per exemple si parlem d’una mosca hauria de sonar el vol d’una mosca..etc.

Una molt bona pagina on trobaremo molts sons es aquesta:

http://bancoimagenes.isftic.mepsyd.es/

i per acabar us deixo uns exemples de contes…

Deixa una resposta

XHTML: Podeu utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat